ساختمان جدید بیمارستان مهرگان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

کرامت یوسفی در بازدید استاندار کرمان از روند پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان مهرگان با اشاره به اینکه فضای قبلی بیمارستان 2 هزار و 400 مترمربع بود و ساختمان حال حاضر این بیمارستان 50 تخت جراحی دارد اظهار داشت: با توجه به حجم مراجعات مردم به این بیمارستان توسعه این بیمارستان ضروری بود.

وی با بیان این که در حال حاضر 215 پزشک متخصص با این بیمارستان همکاری دارند گفت: با توسعه بیمارستان 115 تخت بیمارستانی به این بیمارستان اضافه می‌شود.

به گزارش تسنیم، رئیس بیمارستان مهرگان کرمان با اشاره به اینکه هفته گذشته در یک روز 63 عمل جراحی در بیمارستان انجام شد که نشان از نیاز بیمارستان به توسعه دارد عنوان کرد: تمام بخش‌های جراحی در تمام سطوح در بیمارستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان مهرگان براساس آخرین استانداردهای روز ساخته شده است افزود: کلینیک بازتوانی قلب هم در اورژانس دیده شده و با توجه به افزایش قیمت ارز هزینه احداث هر تخت امروز دو و نیم میلیارد تومان هزینه دارد.

یوسفی با اشاره به اینکه بخش گردشگری سلامت دارای 13  اتاق خصوصی برای بیمار دیده شده است گفت: یک استان با بافت قدیمی هستیم و برای گردشگری سلامت در استان کرمان باید تدارکات ویژه‌ای ببینیم که در بیمارستان مهرگان این کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه 52 نفر سهامدار این بیمارستان هستند افزود: تمیزکننده هوا و سیستم هواساز با تکنولوژی روز در بیمارستان وجود دارد و در برابر زلزله مقام هستیم و در زمان بحران امکان اینکه به مرکز مدیریت بحران تبدیل شود وجود دارد.

رئیس بیمارستان مهرگان کرمان با اشاره به اینکه حدود 30 هزار متر مربع فضای کامل بیمارستان در آینده است و 165 پارکینگ نیز برای بیماران در نظر گرفته شده است گفت: ساختمان جدید بیمارستان مهرگان کرمان یک‌ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تمام تجهیزات بیمارستان بدون استثناء خریداری شده و هیچ چیز کمبود نداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22886
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.