استقبال بی نظیر مردم سیرجان از فعالیت های شرکت گهرزمین در روز اربعین حسینی

به گفته ی بابک رحیمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین امسال در مسیر پیاده روی اربعین حسینی سیرجان شرکت گهرزمین بیشترین فعالیت خود را در زمینه های فرهنگی مذهبی و اجتماعی به عموم مردم ارائه داد.

وی از استقبال بی نظیر مردم سیرجان از غرفه های برپا شده توسط شرکت گهرزمین خبر داد و عنوان کرد: غرفه های کودک و نوجوان، بهداشت و پزشکی، نقاشی، مشاوره، پاسخگویی به مسائل، اینترنت رایگان، غرفه خاطرات شهدا و غرفه مخصوص شیرخوارگان از جمله محتوای حدود بیش از 20غرفه گهرزمین مقابل امامزاده علی بودند که با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

رحیمیان همچنین برپایی رادیو اربعین را کاری نو و جدید در برنامه های گهرزمین اعلام کرد و گفت: رادیو اربعین سیرجان با اجرای گویندگان و مجریان صدا و سیمای کرمان همراه بود و توانست مخاطبین و شنوندگان بسیار زیادی را به خود جلب کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گهرزمین پاکسازی مسیر اربعین حسینی سیرجان توسط انجمن رفتگران طبیعت را فعالیتی ستودنی در حفظ محیط زیست دانست و افزود: با حمایت شرکت گهرزمین و تلاش و همت اعضای انجمن رفتگران طبیعت شاهد پاکسازی مسیر پیاده روی در روز اربعین حسینی و توزیع پلاستیک سردنده بین ماشین ها و پلاستیک بین عزاداران در راستای فرهنگ سازی نریختن زباله روی زمین و همچنین جمع آوری زباله های جمع آوری شده توسط یک دستگاه فوتون از کنار جاده بودیم که این برنامه ها می تواند در حفظ و نگهداری از محیط زیست این میراث ماندگار بسیار موثر باشد.
روابط عمومی شرکت گهرزمین از تمامی مردم سیرجان به واسطه حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و استقبال از فعالیت های این شرکت، نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام می دارد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.