آزاد شدن کشتی ایرانی نشان دهنده قدرت ما در سطح بین الملل است

امام جمعه کرمان با بیان اینکه افتخار نظام جمهوری اسلامی و مردم غیور ایران این است که انگلیس با خاری مجبور شد که کشتی ما را آزاد کند گفت: عزت امروز نظام را مدیون تدابیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: برای عملیاتی کردن تقوا در زندگی راهکارهایی وجود دارد؛ حضرت علی (ع) فرمودند «خودتان را بسنجید قبل از اینکه مورد سنجش قرار بگیرید» علاقه هایتان و حرکت هایتان را بسنجید هرچه در توان دارید در این سنجش بکار بگیرید.

امام جمعه کرمان با تبریک عید غدیر خم ادامه داد: سرنوشت نبوت در هنگام روز غدیر مشخص شد به طور کلی بعد از نبوت پیامبر اکرم (ص) سه خطر عمده اسلام را تهدید می کرد که خطر اول خطر تحریف بود و تحریف در دلش انحرافات به وجود می آمد و انحرافات از میان دل ظاهر بین برخی افراد به وجود می آید لذا در تاریخ مصادیقی این خطر دارد.

ایستادگی در برابر استکبار عزت‌ آفرین است

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خبطه های نماز جمعه سیرجان هم گفت: اعتماد به وعده الهی و مواضع ضد آمریکایی و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار عزت‌آفرین و دشمن را از پای در آورده است.

امام جمعه سیرجان اظهار داشت: ضرورت دارد همه کشورهای منطقه با هم هماهنگ باشند تا امنیت خلیج فارس تامین شود و آمریکا با ترفندهای مختلف به فکر منافع خود و در پی ناامنی در منطقه است.

در فرهنگ دینی، رُکن اساسی تقوا است و ایمان بدون تقوا منفعت و سودی ندارد

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین عبدالحسین زاده در خبطه های نماز جمعه جیرفت هم گفت : تجربه‌ی کودتای آمریکایی انگلیسی عیله دولت مصدق، نباید فراموش شود.

امام جمعه جیرفت گفت:در فرهنگ دینی، رُکن اساسی تقوا است و ایمان بدون تقوا منفعت و سودی ندارد. بدون شک هر انسانی به صورت فطری دوست دارد که تجلیل شود و بعضی برتری و ارزش را در مال، ثروت، کاخ، نسبت‌های فامیلی، موقعیت‌های سیاسی و اجتماعی می‌دانند و این در حالی است که اسلام ارزش و برتری را در صفات ذاتی و بخصوص تقوا، پرهیزگاری و پاکی می‌داند و علم و دانشی که با تقوا همراه نباشد از نظر اسلام ارزشی ندارد.

لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام محی الدینی هم در خبطه های نماز جمعه رفسنجان گفت: لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است و غدیر روز یاس و ناامیدی دشمنان است.

امام جمعه موقت رفسنجان به 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سلحشور ملت در سال 69 اشاره کرد و عنوان داشت: آزادگان با همکاری رزمندگان و شهدا پیروزی را به کشور و ملت به ارمغان آورده اند آنها با تحمل شکنجه های روحی و جسمی صبوری کردند وشجاعت را به جهانیان تفهیم کردند.
وی افزود: درس بازگشت آزادگان این بود ملتی که مقاومت را پیشه خود کند و با اتکای به خداوند و راه اهداف خود بایستد در نهایت پیروز خواهد بود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32114
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.