تیم فوتبال مس نوین در مسیر آماده سازی لیگ دو

تیم فوتبال مس نوین کرمان روز به روز خود را برای حضور هرچه قدرتمندتر در رقابت های فصل جدید لیگ دسته دوم کشور آماده می کند.

تیم فوتبال مس نوین کرمان روز به روز خود را برای حضور هرچه قدرتمندتر در رقابت های فصل جدید لیگ دسته دوم کشور آماده می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس نوین در این فصل جذابیت های خاص خود را برای فوتبال کرمان خواهد داشت و از این روز بازی های این تیم در فصل پیش رو با مخاطبان زیادی پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال مس نوین در این فصل با هدایت رضا ترکزاده و با حضور فوتبالیست های کرمانی، عمدتا از نفراتی تشکیل شده است که در فصول اخیر در لیست تیم بزرگسالان مس کرمان حضور داشتند و از این حیث چهره هایی سرشناس برای فوتبال کرمان و هواداران مس محسوب می شوند و از همین رو بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال در کرمان منتظر درخشش بازیکنان این تیم در جریان رقابت های مهم لیگ دسته دوم کشور در فصل جدید هستند.

این تیم برنامه های آماده سازی خود را هم به شکلی منظم زیر نظر کادر فنی خود پشت سر می گذارد و پس از اردوی تدارکاتی خود در سرچشمه، در روزهای اخیر چند بازی دوستانه را نیز در کرمان برگزار کرده است.

بازیکنان مس نوین که تمرینات خود را در مجموعه شهدای مس پشت سر می گذارند در یک بازی دوستانه تیم دسته سومی خلیج فارس میناب را با نتیجه سه بر دو شکست دادند که حامد منصورآبادی، عبدالله سلیمانی و حمید محمد رفیع گلزنان تیم مس نوین در این بازی بودند.

در دیگر بازی دوستانه، تیم مس نوین به مصاف تیم شهرداری منوجان که قهرمان فوتبال استان در سال گذشته شده بود رفت و با نتیجه دو بر یک و با گل های علی زادمحمود و حمید محمدرفیع این تیم را نیز شکست داد.

رضا ترکزاده سرمربی تیم مس نوین برگزاری تمرینات و آماده سازی تیم خود را بسیار مطلوب می داند و از نهایی شدن لیست تیم در روزهای آتی خبر می دهد.

رقابت های لیگ دسته دوم از اواخر شهریور ماه پیش رو قرعه کشی و آغاز خواهد شد. قرار است بازی های این فصل تیم نوین در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32688
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.