کونگ‌فوکاران کرمانی بر سکوی سوم کشور

تیم کونگ‌فو و هنر‌های رزمی دختران استان کرمان در المپیاد استعداد‌های برتر کشور با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز بر سکوی سوم کشور ایستاد.

محبوبه رنجبر، نایب رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان کرمان گفت:مسابقات کونگ‌فو المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور از ۳۱ مرداد ماه تا یکم شهریور جاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او افزود: تیم استان کرمان با ترکیب سارینا اسماعیل زاده، مریم پورخسروانی، نازنین زهرا علیزاده، آیدا برخوردار، ملیکا سنگ پهنی، مبینا خضری، نازیلا نژادعلیرضانسب، ملیکا روح الامینی، هانیه پورخسروانی و ریحانه گنبدکناری به مربیگری سمیه زند اقطایی (قهرمان سه دوره مسابقات آسیا و جهان) و سرپرستی حکیمه مکی آبادی در این رقابت‌ها حضور یافت.

رنجبر تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم کونگ‌فو و هنر‌های رزمی دختران استان کرمان با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز بر سکوی سوم کشور ایستاد.

او بیان داشت: بر این اساس، آیدا برخوردار در وزن ۳۸- کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد، مبینا خضری در وزن ۴۴- کیلوگرم و هانیه پورخسروانی در وزن ۵۵- کیلوگرم به مقام دوم دست یافتند و مریم پور خسروانی در وزن ۳۴- کیلوگرم سوم شد.

رنجبر این موفقیت را به این کونگ‌فوکاران و جامعه ورزش استان تبریک گفت و برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32792
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.