پذیرش رایگان مهمانان نوروزی معلم در مرکز درمانی فرهنگیان کرمان

حسین میرزایی.معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش در ایام نوروز هر ساله تسهیل کننده سفر‌های نوروزی در بحث خدمت رسانی به جامعه  فرهنگیان و مردم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی از کسب رتبه اول مرکز درمانی فرهنگیان استان کرمان در هفت سال گذشته در بین مراکز درمانی سراسر کشور خبرداد و افزود: مرکز درمانی فرهنگیان کرمان در ایام نوروز سال ۹۸همچون سنوات گذشته به صورت رایگان به همکاران میهمان فرهنگی خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت ۳۸ پایگاه ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان خبرداد و گفت: تعداد ۴۳۳ مدرسه در قالب ۵هزارو ۱۶۵ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی سال ۹۸ آماده شده است.

میرزایی با بیان اینکه رویکرد ما در آموزش و پرورش استان رویکرد مشاهده‌ای و استفاده از خرد جمعی است، افزود: استفاده از خرد جمعی در راستای ارائه خدمات و حفظ شان و منزلت و عزت مندی همکاران فرهنگی مهمترین هدف از برگزاری این جلسات است.

وی بیان داشت: توسعه و تجهیز و راه اندازی مراکز آموزشی و رفاهی در راستای حفظ عزت مندی و کرامت معلمان در چند سال اخیر در آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25317
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.