گام بلند تامین اجتماعی در جهت آگاه‌سازی مردم از قوانین و مقررات

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم از مهمترین وظایف سازمان‌ها و به ویژه سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: در این راستا طرح ملی دکتر نوربخش و درگاه خدمات غیرحضوری و همچنین ایجاد نرم‌افزارهای متعدد از اقدامات این سازمان است.

ارسطو موجزی با اشاره به اپلیکیشن آساتامین، افزود: «آساتأمین» ابزاری برای دسترسی آسان به متن قانون تأمین اجتماعی است. این اپلیکیشن مبتنی بر کتاب «قانون تأمین اجتماعی» طراحی شده است و با دسته بندی موضوعی مواد قانونی، تبصره‌ها و اصلاحیه‌ها و ارائه آخرین اصلاحات آنها، دسترسی آسان و آفلاین به قانون تأمین اجتماعی را برای همگان ممکن می‌سازد.

وی تشریح کرد: قوانین، آیین‌نامه‌ها و آرای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری که ماده، بند و یا تبصره‌ای را تحت تأثیر قرار داده‌اند با عنوان اصلاحیه‌ها به صورت تفکیک‌شده در این اپلیکیشن ارائه شده ‌است. جست‌وجوی پیشرفته، قابلیت بوک مارک، قابلیت نشان‌گذاری، یادداشت‌گذاری، به اشتراک‌گذاری و امکان استفاده آفلاین از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است. همچنین کلیه حقوق انتشار نرم‌افزار «آساتأمین» متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است.

موجزی افزود: دریافت و نصب این نرم‌افزار از طریق «کافه بازار» امکان‌پذیر است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27999
1 نظر
  1. علی می گوید

    یکی از بهترین کارمندان کرمان هستن ایشون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.