عملکرد روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان کرمان قابل تقدیر است

رضا نیکدخت با بیان این مطلب گفت: خروجی و محصولات متعددی در رابطه با مستندسازی پروژه‌های آبخیزداری از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان کرمان به دست ما می‌رسد که قابل تقدیر است.
وی بیان داشت: راه‌‌های ارتباطی و اطلاع‌‌رسانی، متنوع و هدفمندتر شده اند و روابط عمومی‌‌ها باید بروز و به هنگام باشند و اخبار و فعالیت‌ها را فوری و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند.
معاون روابط عمومی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در جمع رابطین آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان اظهار داشت: ما باید در زمینه های گوناگون تولید محتوا داشته باشیم و در اختیار سازمان‌های مردم نهاد و دیگر تشکل‌‌‌ها و جراید بگذاریم.
نیکدخت خاطرنشان کرد: ما بدون مشارکت مردم و ارتباط گسترده نمی‌توانیم کار کنیم و باید همراهی و مشارکت مردم را داشته باشیم.
وی بیان داشت: خوشبختانه سند راهبردی روابط عمومی تهیه و ابلاغ گردیده و کلیه برنامه‌های ارتباطی سازمان در قالب این سند دیده شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با تهیه بولتن اختصاصی برای فعالیت‌های صورت‌‌‌گرفته از اعتبارات صندوق توسعه ملی، شاهد ارتباط بیشتر با اهالی حوزه‌ها و جوامع محلی و افکارعمومی جامعه باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22461
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.