بازار تاریخی زرند مرمت می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از مرمت و ساماندهی بازار تاریخی زرند به عنوان یک اثر تاریخی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی؛ مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: با اختصاص و پیش بینی اعتبارات لازم ضمن مساعدت و همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فرماندار ساماندهی بازار تاریخی زرند در اولویت کاری سالجاری قرار دارد.

فعالی در ادامه با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل پروژه بزرگ خانه ایرانی روستای اسماعیل آباد زرند هزینه شده است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سالجاری شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ گردشگری، تاریخی و فرهنگی باشیم.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز با اشاره به حجم سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی مجموعه فولاد  در حوزه صنعت و معدن زرند و حجم بیش از ۳۰۰ هزار متر مکعب بتن ریزی جهت بهره برداری از کارخانه تولید فولاد تا پایان سالجاری و تکمیل چرخه تولید شمش فولاد، بر ضرورت حمایت، تقویت و تشویق بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت گردشگری موازی با رشد چشمگیر چندساله اخیر حوزه صنعت و معدن شهرستان، با سرمایه گذاری‌های کلان، بلند مدت و هدف دار تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31712
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.