باید در حوزه میراث فرهنگی قانون رعایت شود

“مسعود اسکندری” در آئین معارفه سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر اینکه باید با تعامل و صبر و حوصله با دستگاه ها و افراد انجام وظیفه کرد، افزود: باید در حوزه میراث فرهنگی قانون رعایت شود و کارشناسان این حوزه مانند قضات دادگستری مستقل باشند.

وی با بیان اینکه باید طرح‌ها و پروژه‌ها مراحل قانونی را طی کنند، اظهارکرد: نظر کارشناسی مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی بدون جانبگیری ارائه می شود.

مدیرکل امور استان‌ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به قدمت صنایع دستی در استان کرمان، تصریح کرد: در این استان دست ساخته‌هایی ارزشمندی وجود دارد که باید این امانت را حفظ و به نسل‌های آینده انتقال داد.

اسکندری با تاکید بر اینکه کرمان دارای جاذبه‌های بسیار قوی در حوزه های تاریخی و گردشگری است، اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی توسعه ظرفیت های این بخش ها را با همکاری بخش خصوصی برعهده دارد.

وی با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، بیان کرد: بدون شک سازمان میراث فرهنگی کشور از تجربیات ایشان در مسئولیت های دیگری بهره خواهد برد.

اسکندری در پایان خاطرنشان کرد: سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان هم از مدیران باسابقه، با تجربه و فعال هستند که سابقه مدیریت ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های گلستان، فارس و خراسان رضوی را در کارنامه کاری خود دارد که امیدورایم بتواند در انجام ماموریت ها و وظایفشان در استان کرمان نیز همچون گذشته خوش بدرخشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29976
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.