گاف فرماندار زرند در بازدید از پایگاه اورژانس

یکشنبه شب بود که فرماندار زرند سرزده از مناطق مختلف حوزه استحفاظی‌اش بازدید کرد، یکی از آن‌ها پایگاه اورژانس این شهرستان بود. پس از آن ویدئویی از فرمانداری زرند منتشر شد مبنی بر این که طی این بازدید، ماموران اورژانس در محل حاضر نبوده و علاوه بر این که در اتاق این پایگاه باز و به حال خود رها شده بود، یک ماشین اورژانس هم در این محل بدون سرنشین وجود داشت.
فرماندار زرند در این کلیپ با مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان و استان صحبت می کند و در آن اعلام می‌کند ماموران این مرکز در محل کار خود حضور نداشتند.
پاسخ مرکز فوریت های پزشکی
پس از این به سراغ مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان رفتیم. محمد صابری در این باره به ما توضیح داد که اولا محلی که فرماندار از آن بازدید کرده مرکز اورژانس نبوده و پایگاه اورژانس است. هر پایگاه باید دو ماشین اورژانس داشته باشد تا زمان اضطراری از هر دو ماشین استفاده شود. زمانی که فرماندار به پایگاه ما مراجعه کرده بود، همکاران ما به ماموریت رفته بودند و چون بیماری که با آن ها تماس گرفته بود دچار مشکل حاد شده بود، همکاران ما در اتاق استراحتشان را قفل نکرده و از محل خارج شده بودند.
در باز تنها اشتباه ماموران
محمد صابری ادامه داد: تنها اشتباه همکاران ما نبستن در اتاق بوده است، در این کلیپ مشخص است که اتاق از وسایل ضروری و شخصی پر شده بوده است که اگر هم اتفاقی برای همین چند وسیله بیفتد ، ماموران همین پایگاه باید پاسخگو باشند.
صابری گفت: جناب فرماندار با من تماس گرفت و به او توضیح دادم که ماموران برای انجام ماموریت رفته اند اما باز کلیپی منتشر کردند که در آن خلاف ماجرا روایت می شود.
مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان ضمن گلایه از این کار فرماندار ادامه داد: همکاران ما در طول روز مشغول کار و خدمت رسانی هستند، درست نیست کاری کنیم که انرژی آن ها گرفته شود از طرفی مردم ما هم دچار شبهه شده بودند که اعلام می کنیم ماموران ما در آن لحظه بر بالین مریض بوده اند و مدارک آن مشخص است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31245
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.