آتش سوزی گسترده در شهداد

ماشاءالله پورحسینی  اظهار‌ داشت: آتش‌سوزی در شهر شهداد و در مرکز این شهر از حوالی ظهر امروز  آغاز شده اما امکانات لازم برای مهار آتش در شهر وجود ندارد.

آن طور که تسنیم نوشته وی با اشاره به اینکه دلیل آتش‌سوزی مشخص نیست و از یکی از نخلستان‌ها ایجاد شده است گفت: وجود طوفان و گرمی هوا نیز از دلایل اصلی گسترش آتش در شهر است و اگر کمک نشود شهر شهداد کاملا در آتش می‌سوزد.

رئیس شورای شهر شهداد با بیان اینکه امکانات موجود برای مهار آتش جوابگو نیست افزود: نیازمند کمک فوری از مرکز استان برای مهار آتش در شهر هستیم و هر لحظه تاخیر فاجعه‌ای به بار خواهد آورد.

ماشین آلات آتش نشانی از کرمان اعزام شدند

فرماندار شهرستان کرمان با اشاره به اینکه مسیر دسترسی به باغات برای مهار آتش بسیار سخت است گفت: ماشین‌آلات آتش‌نشانی برای مهار آتش به شهر شهداد اعزام شد.علی بابایی  اظهارداشت: آتش در مرکز شهر شهداد در حال گسترش بوده و متاسفانه امکان دسترسی به باغات برای مهار آتش بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینکه دو دستگاه لودر برای حضور ماشین آتشنشانی و جدا کردن مسیر آتش تلاش می‌کنند گفت: هم‌اکنون معاون فرمانداری و بخشدار شهداد در منطقه حضور دارند و خودم نیز در راه هستم.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه ماشین‌آلات آتشنشانی از شهرهای اطراف به منطقه حریق اعزام شده است تصریح کرد: سه دستگاه خودرو آتشنشانی از شهرهای کرمان، گلباف و ماهان به شهداد اعزام شده و در حال پیگیری برای مهار آتش هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19053
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.