آغاز طرح ایمن‌سازی شهر کرمان در برابر سیلاب

عباس تقی‌زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان، طرح ایمن‌سازی شهر کرمان در برابر سیل، امروز پنجشنبه ۲۲ فروردین از ناحیه شرق شهر کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای مدیریت بحران استان در تاریخ هفتم، نوزدهم و بیست و یکم فروردین ماه جاری، دستور اخیر رئیس جمهوری و استاندار کرمان؛ معاون امور عمرانی استاندار پیش از ظهر فردا راهی شهرستان جیرفت می‌شود تا از آخرین وضعیت رودخانه‌های این شهرستان، بازدید کند.

مشاور استاندار به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه اهواز در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: معاون امور عمرانی استاندار شب گذشته از مناطق سیل زده خوزستان به کرمان بازگشته و با دستور استاندار کرمان راهی جیرفت می‌شود.

با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال سیلابی شدن برخی رودخانه‌ها در جنوب استان، عصر پنجشنبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به ریاست معاون عمرانی استاندار در جیرفت برگزار می‌شود.

بررسی مسیل‌ها و بستر رودخانه ها، ایمن سازی روستا‌ها و شهرها، لایروبی مسیل‌ها و پل‌ها از جمله اقداماتی است که در هفته‌های اخیر از سوی فرمانداران در حال انجام است.

بارش رگباری باران طی هفته آینده برای استان کرمان پیش بینی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26733
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.