دختر رضایت داد، مادرش نه | دختر بزه دیده دهه هشتادی و با مادرش سفر کرده بود

محسن نیک ورز دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان در خصوص جزئیات خبر آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان گفت:به رغم رضایت دختر جوان (بزه دیده)، اما متهم اصلی که فردی بنام (امیر. ک) است از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

وی افزود:خانم بزه دیده که جوانی متولد ۱۳۸۱ و اصالتا سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران است در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت نموده است، اما مادر این دختر جوان از هر دو متهم شکایت نموده  و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است.

دادستان سیرجان گفت: متاسفانه متهم اصلی پرونده با حیله و نیرنگ دختر بزه دیده را ترغیب می‌نماید که به سیرجان سفر کند و این دختر جوان نیز به همراه مادرش و بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه پدر دختر بزه دیده فوت نموده است، افزود: دختر بزه دیده پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان می‌نمایند و سپس متهم ردیف اول کلیپ ضبط شده را در  اینستاگرام خودش به اشتراک می‌گذارد.

وی گفت: بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه ۱۴ دی ماه، موضوع از طریق کمیته رصدفضای مجازی دادسرای سیرجان  رصد و در اندک زمانی دستور پیگیری و اقدام صادر گردید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22965
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.