تصادف خودرو حامل مسوولان قلعه گنج خسارت جانی نداشت

سروان ابوذر شیخی پور در گفت و گو با ایرنا به سانحه رانندگی خودرو حامل مسوولان بنیاد مستضعفان و مدیران ارشد شهرستان قلعه گنج اشاره کرد و افزود: عصر سه شنبه یک دستگاه سواری پژو 405 در محدوده روستای چاه مازگی آهوان در مسیر اصلی قلعه گنج به سمت کهنوج با خودروی سواری تویوتا هایس متعلق به بنیاد مستضعفان برخورد کرد.
وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد، خودروی سواری پژو 405 با سرعت غیرمجاز در حال حرکت بوده که از عقب با سواری تویوتا هایس بنیاد مستضعفان برخورد کرده است.
فرمانده پلیس راه قلعه گنج گفت: خوشبختانه این سانحه رانندگی خسارت جانی در پی نداشت.
وی علت این حادثه را نداشتن دید و توجه به جلو توسط راننده پژو 405 دانست و گفت: راننده پژو به عنوان مقصر اصلی این سانحه شناخته شده است.
شیخی پور از رانندگان وسایل نقلیه در این محور خواست با توجه به قرار گرفتن بسیاری از روستاها در حاشیه جاده، به تابلوها و علائم هشدار دهنده توجه کافی داشته و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
مسعود حیدروند مدیر ملی طرح توسعه و آبادانی قلعه گنج، عطا ناوکی فرماندار قلعه گنج، بهزاد کامرانی بخشدار مرکزی، سرگرد محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و محسن افشارمنش مسوول فرهنگی و ورزش و جوانان بنیاد مستضعفان در حال حرکت به سمت روستاهای بخش مرکزی قلعه گنج بودند که دچار این سانحه می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20542
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.