آبگرفتگی معابر در در شهرهای کرمان و کهنوج| اوضاع کنترل شده است

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی درباره آخرین وضعیت استان در پی بارندگی های شب گذشته اظهار کرد: بارندگی ها از روز گذشته در سطح استان کرمان شده و با توجه به آمادگی ضمنی که از قبل ایجاد شده بود و فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی آمادگی داشتند، تا حدودی اوضاع کنترل شده اما حجم و وسعت بارش ها زیاد است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: چند روستا در شهرستان های جنوبی از جمله قلعه گنج و رودبار دچار مشکل شده که برخی از روستاها تخلیه شده اما با فروکش کردن بارش ها و رفع مشکل، مردم می توانند به روستا برگردند.

موسوی تصریح کرد: برخی راه های استان نیز در غرب و جنوب استان مسدود شده که نیروهای راهداری در حال کار برای بازگشایی محورها هستند و تاکنون سه معبر باز شده است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان بیان کرد: در شهرهای کرمان و کهنوج آبگرفتگی معابر را داریم که با همکاری دستگاه های متولی و امکاناتی که دستگاه های اجرایی در اختیار قرار داده اند، در حال تخلیه شدن است.

وی اظهار کرد: امروز اوج بارش ها را در استان کرمان داریم و از فردا این سامانه از استان خارج می شود.

موسوی در پایان توصیه کرد: رانندگان حتی الامکان از سفرهای بین شهری غیرضروری پرهیز کنند و مردم از حضور در ارتفاعات، اطراف سدها، دریاچه ها و رودخانه ها اجتناب کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

 وی افزود: بعضا افراد ممکن است برای گرفتن عکس در اطراف رودخانه ها حضور پیدا کنند، که ممکن است زمین نشست کند و دچار مشکل شود لذا تاکید داریم، از این کار خودداری نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26812
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.