ساخت سیل بند در شهر کرمان اجرایی می‌شود

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمان گفت: با توجه به اینکه خطر هجوم سیل به سمت کرمان از سمت ماهان، کوه‌های صاحب الزمان و ده‌بالا وجود دارد، قرار شد در این مسیر‌ها محافظ ایجاد تا در صورت جریان شدن آب، انحرف و از سمت غرب از شهر کرمان خارج شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی در خصوص تصمیم گیری پیرامون سیل بند شهر کرمان افزود:برای محافظت از شهر طرح‌های آبخیزداری و سیل بند در بالادست توسط منابع طبیعی اجرا خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه خطر هجوم سیل به سمت کرمان از سمت ماهان، کوه‌های صاحب الزمان و ده بالا وجود دارد، قرار شد در این مسیر‌ها محافظ ایجاد تا در صورت جریان شدن آب، انحرف و از سمت غرب از شهر کرمان خارج شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: اجرای این طرح‌ها سرعت آب را کاهش داده و از طریق خاکریز، آب به سمت بیرون از شهر هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه اجرای کار توسط پیمانکار حدود ۴۰ میلیارد تومان اعلام شده بیان کرد: تلاش می‌کنیم با کمک گرفتن از دستگاه‌های اجرایی با هزینه کمتر این کار را انجام و جلو برده تا بتوانیم محافظت اضطراری را صورت داده تا بعدا طرح‌های بلندمدت را در شهر اجرایی کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26589
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.