شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در درگیری با اشرار

رضا بنی اسدی فر بیان کرد که ماموران نیروی انتظامی هنگام انجام وظیفه در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک شدند که بعد از دستور ایست سرنشینان خودرو اقدام به تیراندازی کردند و از محل گریختند.

وی افزود در این درگیری ۳ شرور کشته شدند و همچنین یکی از ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی به نام ابراهیم نظری به شهادت رسید.

سردار بنی اسدی با اشاره به اینکه بعد از اتمام درگیری ماموران مقادیری سلاح و مهمات جنگی در خودرو کشف کردند گفته تحقیقات نیروی انتظامی در جهت کشف علت حضور اشرار در منطقه ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6862
5 نظرات
  1. وحید احمدی می گوید

    این سه نفر شکارچی بودند و اشرار نبودند.و هیچ کدام سابقه شرارت نداشته اند.و به قصد شکار در دشت های اطراف فارياب در حال چرخش بودند ک با دیدن ماشین نیروی انتظامی و ترس از دستگیری به علت شکار غیر مجاز فرار کرده اند و سرباز وظیفه نیز در اثر واژگونی خودروی نیروی انتظامی به شهادت میرسد نه در اثر تیر اندازی چرا که هیچ گونه تیر اندازی از طرف شکارچیان صورت نگرفته.و نیروی انتظامی فارياب به جهت اشتباه مصمم ماموران و کشته شدن این سه نفر اقدام به خبرسازی علیه این افراد نموده و افکار عمومی را فریب داده است.این افراد باید جوابگوی عدل الهی باشند.رسانه محترم خواهشمند است اطلاع رسانی فرمائید.

    1. علیرضا می گوید

      اول اینکه متاسفم برای ریس نیروی انتظامی کرمان به بدون تحقیق و گذاشتن اسم اشرار روی سه نفر کشته شده که بعد از 6 سال در دادگاه بی‌گناهی آن ها ثابت گردید و مامور جانی و ضارب به سزای اعمال خود رسید. لطفا این خبر رو حذف کنید و موضوع رو از شعبه یک دادگاه نظامی کرمان جهت صحت سنجی این موضوع پیگیری کنید. خون ناحق پایمال نخواهد شد.

  2. محمدرضا مجد می گوید

    سلام به همگی ومخصوصابه دلیرمردان این سایت و این گروه خبری که ازجنس راستگویانند و نه مثل سایردروغ گویان خبرساز.
    متاسفانه در اکثرمواقع ؛ گزارش تقریبا صحیح و درست یک اتفاق و یا حادثه ای محلی(که در جلوی چشم خود ما رخ داده)رابایدازخبرگزاریها وکانالهای ماهواره ای آن طرف آب و یاازمعدودکانالهای اینترنتی فیلترشده(البته باقند شکن !!!!) مطلع شد آن هم در کمترازساعتی بعد؛ اما گزارش همین خبر رابصورت ساختگی؛ تحریف شده و کاملا دروغ ، بایستی از دستگاه مسئول اتفاق و یا مراجع محلی ؛ در چند روز بعد شنید و خواند …
    این آقایان خبرسازنمیدانند که قرن 21 است وشبکه های اجتماعی حاکم بلامنازع اخبار هستندخصوصا اخبارمحلی.
    درمورداین خبرهم ؛بیچاره سه شکارچی و بیچاره آن سرباز
    که جانشان را بر سر اشتباه پلیس و ترس ناشی ازتعقیب
    اشتباهی گذاشتند………
    رییس پلیس که خبرساز باشد ازدیگران چه توقعی است.
    خدانگهدارتان

  3. حسین می گوید

    با سلام از جناب بنی اسدی انتظار می رفت شرافتمندانه تا قبل از آگاهی کامل از حادثه و حقبقت واقعه اظهار نظر نفرمایند چون مرحوم یکی از کشنه شدگان حادثه پسر عموی بنده جانباز دفاع مقدس و برادر شهید و بسیجی فعال بودن و30 سال در بهزیستی شیراز خدمت کرده و کارنامه درخشانی داشته اند مطمنا ما پیگر موضوع از طرق قانونی خواهیم شد ودر هر حال مسببین این حادثه تلخ را به خداوند قهار واگذار می کنیم

  4. زهرا می گوید

    اینجانب همسر یکی از کشته شدگان میباشم.متاسفانه نیرویی که باید حافظ جان و مال مردم باشد خو دجنایتکار و جانی میباشند که خون چند بیگاناه را به ناحق ریختند وچندین خانواده را داغ دار کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.