جزییات قتل کودک دو و نیم ساله در کهنوج

یکی از بستگان امیرعلی ،کودک دو سال و نیم کهنوجی که چند هفته قبل سرش بریده شد و پس از چند روز جان سپرد، به خبرنگار “کرمان نو” از جزئیات حادثه می گوید.او نمی‌خواهد تا پایان تحقیقات نامش فاش شود.

او می‌گوید بنا به گفته مادر امیرعلی هنگامی که ساعت یک بامداد کودک را به دستشویی داخل حیاط برده، هنگام بازگشت به اتاق و قبل از اینکه در را ببندد، فرد ناشناسی که صورتش را پوشانده بود، وارد خانه شده و به قصد تجاوز او را مورد حمله قرار داده است.

مادر کودک گفته که ضارب با تیغ موکت بر به من حمله کرد. -آثار جراحت بر روی دستها و گردن مادر مشخص است- وقتی با مقاومت مادر مواجه می‌شود او را هل می‌دهد و امیرعلی را می‌گیرد. پای خود را روی قفسه سینه امیر علی قرار داده (بطوریکه در معاینه پزشک مشخص شد ریه کودک له شده است) و سپس سر امیر علی را برید و فرار کرد.

این اتفاقات در فاصله زمانی خیلی کوتاهی اتفاق افتاد . سپس با داد و فریاد مادر، همسایه ها آمدند و فورا امیر علی را به بیمارستان کهنوج می‌رسانند.

راوی ماجرا به «کرمان‌نو» می‌گوید بعد از اینکه ما به بیمارستان رفتیم . مقامات قضایی هم به خانه «امیر علی» می آیند و اتفاقات را ثبت می کنند. با تلاش پزشکان بیمارستان کهنوج نواحی بریده شده پیوند زده شد و «امیرعلی» زنده می‌ماند. سپس با توجه به کمبود امکانات بیمارستان کهنوج، او را با آمبولانس به کرمان منتقل می‌کنند و در بخش آی سی یو بیمارستان افضلی پور بستری می‌شود.

دو روز اول کودک در کما بود و ضریب هوشیاری پایینی داشت. اما پس از دو روز ضریب هوشیاری بچه  بالا  و امیرعلی  بهوش‌آمد، حتی حرف هم زد.

اما دوباره حال «امیر‌علی» رو به وخامت گذاشت و  سه مرحله تحت عمل جراحی قرار گرفت .

نهایتا در روز دوم مرداد ماه در بیمارستان افضلی پور کودک از دست می‌رود.

بنا به اظهارات مادر «امیرعلی» و همسایه‌ها پلیس یک فرد معتاد به شیشه را بازداشت کرد .

البته مقامات آگاهی به ما گفتند هنوز هیچ فرضیه ای وجود ندارد و اصلا مشخص نیست فرد بازداشت شده قاتل باشد.

فرماندار کهنوج در گفتگو با خبرنگار “کرمان نو” با اشاره به این واقعه گفت که هنوز هیچ اطلاعاتی از قاتل و انگیزه وی وجود ندارد .

مادر «امیر‌علی» فعلا در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1540
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.