منهدم شدن باند حرفه ای سرقت دام در رودبار

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قزلباش گفته است کلانتری حوزه فرماندهی روستاهای حوزه استحفاظی رودبار جنوب بعد از گزارش سرقت‌های سریالی متعدد دام در این منطقه پیگیری لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار ویژه قرارداد.
وی با اشاره به اینکه مأموران گشت زنی در این حوزه استحفاظی با مورد مشکوکی روبرو شدند، اظهار کرده است با تعقیب و مراقبت مورد مشکوک سارقان شناسایی‌شده است.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب تصریح کرده است سارقان با دو دستگاه خودرو وانت با چهار سرنشین در حال بارگیری ۱۴ رأس گوسفند از یک ساختمان مخروبه بوده است.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی حوزه فرماندهی با درایت سارقان را حین ارتکاب جرم دستگیر کرده و برای بازجویی به کلانتری نیروی انتظامی تحویل داده‌اند.
سرهنگ قزلباش بابیان اینکه سارقان طی چند مرحله بازجویی به سرقت در روستاهای مختلف حوزه استحفاظی اعتراف کردند، اضافه کرده: سارقان به سرقت ۱۴ رأس گوسفند طی ۱۲ فقره سرقت و فروش آنها به فردی مال‌خر اعتراف کردند. سارقان به منظور اجرای حکم قضایی به دادسرا معرفی‌شده است و تحقیقات برای دستگیر مال‌خر و دیگر سرقت‌های احتمالی سارقان ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6549
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.