“ناپدری” متهم اصلی کودک آزاری ستایش

ماجرا از این قرار است که چند روز گذشته طی یک تماس تلفنی با اوژانس اجتماعی رفسنجان پرده از شکنجه گاه کودکی معصوم گزارش شد. ماموران به محل اعزام می‌شوند و با کنار زدن پتویی که ستایش بی‌پناه لرزان و هراسناک زیر آن قرار داشت آثار زخم بر سروصورت و بدن ستایش را مشاهده می‌کرده و او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.  با بررسی‌ها مشخص می‌شود که بازهم مسئله دردناک کودک‌آزاری در جریان است و فرشته‌ای معصوم هرروز تحت شکنجه‌های بی‌رحمانه مادر و ناپدری‌اش که در دام اعتیاد به مواد مخدر صنعتی غرق‌شده‌اند قرار می‌گرفته است.(برای مطالعه بیشتر)

به گزارش «کرمان نو»، حسین رئیسی‌نژاد در تشریح جزئیات پرونده کودک‌آزاری در این شهرستان می گوید طی گزارش اورژانس اجتماعی مبنی بر کودک‌آزاری در یک خانواده، بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت پیگیری موضوع صادر شد که توسط ماموران انتظامی و اورژانس، کودک به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) شهرستان رفسنجان منتقل شد.

وی با توجه به اینکه متهم اصلی را ناپدری وی معرفی کرد و این گونه ادامه می دهد که در ابتدای این حادثه مادر طفل به عنوان متهم دستگیر شد، اما پس از انجام تحقیقات مشخص شد که کودک آزاری توسط ناپدری این کودک که اعتیاد به مواد مخدر داشته صورت گرفته است.

او همچنین تاکید می کند در حال حاضر مادر این کودک نیز ۸ ماهه باردار است که مورد ضرب و جرح توسط ناپدری طفل قرار گفته و پس از تکمیل تحقیقات آزاد شده است.

این مقام قضایی شهرستان رفسنجان ضمن بیان این نکته که دستورات قضایی لازم جهت دستگیری ناپدری ستایش صادر شده گفته این پدیده از دیدگاه قانونگذار جرم است، دستگاه قضایی بدون هیچگونه مماشاتی با متهمان بزه کودک آزاری برخورد قاطع خواهد کرد.

او نیز حال کنونی ستایش را خوب می‌داند و می‌گوید پس از سلامتی کامل با دستور مقام قضایی جهت نگهداری به بهزیستی تحویل داده خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5310
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.