برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در کرمان

محمدرضا علیزاده امروز 23 بهمن ماه در نشست خبری اظهار کرد: نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان از ۲۷ بهمن ماه جاری به مدت یک هفته برگزار می شود.
وی افزود: محل برگزاری نمایشگاه حسینیه ثارالله شهر کرمان و ساعات بازدید صبح ها از 9 تا 12 و عصرها از 15 تا 20 و روز جمعه ۳ اسفندماه اختتامیه نمایشگاه خواهد بود.
علیزاده با اشاره به بخش های نمایشگاهی و فروش آثار هنری و بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن کریم استان تصریح کرد: بخش بین الملل و انتخاب برترین های نمایشگاه را نیز در نمایشگاه قرآن داریم.
وی بیان کرد: سعی شده در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب و قرآن کریم فضای مناسبی برای حضور اقشار مختلف مردم و گروه های سنی مختلف فراهم شود ضمن اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کریم نیز با حضور کارشناسانی از قم و کرمان فعال خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به برکت برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت امسال در استان کرمان برگزار می شود.
وی افزود: برنامه های ادبی، فرهنگی و بخش های جنبی نمایشگاه، حضور اساتید مختلف و سرای اهل قلم قسمت بسیار مهمی از نمایشگا را تشکیل می دهد و امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم باشیم.
به گزارش ایسنا، سرهنگ کاظمی معاون سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست گفت: برنامه نمایشی به عنوان “ماهی در خاک” به مدت 10 شب از 28 بهمن ماه در مصلی کرمان برگزار خواهد شد که در این برنامه به سه عملیات کربلای 4، کربلای 5 و والفجر هشت که لشکر 41 ثارالله نقش آفرینی ویژه ای داشته، می پردازد.
وی افزود: نمایش رایگان است اما بلیط توزیع می شود و محل توزیع بلیط ها، ستاد کنگره، مسجد امیرالمومنین خیابان سرباز، فروشگاه محصولات فرهنگی نینوا چهارراه ولیعصر و کانون والفجر مسجد امام حسین علیه السلام است.
کاظمی اظهار کرد: از جمله برنامه های دومین کنگره شهدای استان کرمان برگزاری یادواره شهدای رسانه و جشنواره ابوذر در دوم اسفندماه است.
وی افزود: همزمانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان باعث شد که برنامه های کنگره کمرنگ تر شود اما از امروز به صورت جدی تر پیگیر برنامه های کنگره هستیم.
کاظمی اظهار کرد: طی ۲۰ سال گذشته کنگره های زیادی در کل کشور برگزار می شد حضرت آقا پیامی می فرمودند و سعی ما این است که کنگره را به سمت منویات مقام معظم رهبری پیش ببریم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24583
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.