بسته پیشنهادی «کرمان نو» برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر

17 فیلم در هشت روز در کرمان نمایش داده می‌شود. اگر فرصت دیدن همه فیلم‌ها را ندارید، «کرمان نو» به شما پیشنهاد می‌کند این 8 فیلم را ببینید:

*اتاق تاریک

اتاق تاریک پنجمین ساخته حجازی پس از فیلم های در میان ابرها، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو و مرگ ماهی است.

‌ساره بیات، ساعد سهیلی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، محمد امامی، رضا احمدی، ژیلا دایی با معرفی سید علیرضا میرسالاری بازیگران اتاق تاریک هستند.

در خلاصه داستان فیلم «اتاق تاریک» آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسایل جدیدی قرار می دهد.

*مصادره

مصادره اولین فیلم ساخته مهران احمدی به نویسندگی علی فرقانی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی است.
بازیگران فیلم رضا عطاران, هومن سیدی, بابک حمیدیان, میرطاهر مظلومی, هادی کاظمی, مزدک میرعابدینی, سیامک صفری, مهران احمدی, لوسینه گیراگوسیان, میلنا واردانیان, آلیسا میلکستیان, امیرصدرا حقانی, هارمیک سوقومونیان هستند.

در خلاصه داستان نوشته شده: ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم…

*لاتاری

خلاصه فیلم: امیرعلی(ساعد سهیلی) و نوشین قرار است با هم ازدواج کنند، اما خانواده نوشین دچار یک ورشکستگی سنگین شده اند. پدر دختر مخالف ازدواج است و از طرفی فردی به نام سامی، نوشین را برای کار در یک شرکت حسابداری (بعدا می فهمیم مدلینگ) انتخاب می کند و به دوبی ترانسفر می کند.

فیلم لاتاری در رابطه با قاچاق دختران ایرانی است.

کارگردان : محمدحسین مهدویان

تهیه کننده :  سیدمحمود رضوی

نویسنده: ابراهیم امینی

بازیگران : حمید فرخ نژاد , جواد عزتی , ساعد سهیلی , زیبا کرمعلی و هادی حجازی فر

*سو تفاهم

سوء تفاهم ششمین ساخته سینمایی احمدرضا معتمدی بعد از فیلم های “دیوانه ای از قفس پرید”، “آلزایمر”، “قاعده بازی” و … محسوب می شود که آذرماه امسال در تهران کلید خورد. این فیلم یکی از سه محصول امسال اوج است که در جشنواره حضور دارد.

قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود، اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است.

مریلا زارعی و کامبیز دیرباز بازیگران اصلی فیلم سو تفاهم هستند.

*عرق سرد

فیلم عرق سرد برگرفته از زندگی نیلوفر اردلان است. نیلوفر اردلان ملی پوش باسابقه تیم ملی فوتسال زنان ایران در سال ۲۰۱۵ به دلیل نداشتن رضایت نامه همسرش نتوانست از کشور خارج شود و به همین دلیل از تیم ملی فوتسال بانوان ایران خط خورد.

کارگردان: سهیل بیرقی

نویسنده: سهیل بیرقی

تهیه‌کننده: مهدی داوری

بازیگرها: باران کوثری, امیر جدیدی, سحر دولتشاهی, لیلی رشیدی, هدی زین العابدین

*هایلایت

کارگردان: اصغر نعیمی

بازیگران:  پژمان بازغی, الهه حصاری, جمشید هاشم پور, سام قریبیان, آزاده زارعی, مینا وحید, نبی الله پیر هادی, لیلی فرهادپور, شیوا طاهری, یزدان فتوحی

خلاصه داستان:  یک تصادف اتومبیل، آدم‌هایی را در رودرروی یکدیگر قرار می‌دهد. مراقبت از مصدومین و انتظار برای به هوش آمدن آن‌ها، انتظاری طولانی و جان‌کاه است.

*تنگه ابوغریب

فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به تهیه کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی یکی از فیلمهایی است که در جشنواره ملی فیلم فجر امسال در بخش مسابقه حضور دارد و نخستین اکران آن در جشنواره خواهد بود.
در این فیلم جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی بازی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «تنگه ابو غریب» روایتی است از دفاع دلاورمردانه گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی. روزهای رشادت و مظلومیت بچه‌های گردان عمار در روزهای آخر دفاع مقدس در منطقه حساس تنگه ابوغریب.

*سرو زیر آب

نویسنده و کارگردان: محمد علی باشه آهنگر

تهیه کننده: سید حامد حسینی

“راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند”

بازیگران: بابک حمیدیان  مینا ساداتی  مسعود رایگان  هومن برق نورد  رضا بهبودی  حسین باشه آهنگر

برنامه اکران این فیلم‌ها هم در لینک زیر آمده است:

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان از امروز

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16026
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.