سردرگمی رسانه‌های استانی میان تصمیم‌های کارگروه کاغذ

روح الله خدیشی با اشاره به اینکه در سال 97 قرار بود رسانه‌های مکتوب تقاضای خود را برای دریافت کاغذ به معاونت وزارت ارشاد تحویل دهند تا به شرکت عامل معرفی شوند گفت: متاسفانه در پی این اقدام تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده و مشخص نیست که آیا واقعا کاغذ تحریر به متقاضایان داده می‌شود یا خیر؟

وی اظهار کرد: در مورد کاغذ رول نیز سیاست تغییر کرده و اولویت‌بندی جدیدی از سوی کارگروه کاغذ اعلام شده که تا پیش از آن خبری از آن نبود.

مدیر خانه مطبوعات افزود: در این اولویت بندی استان‌ها خصوصا هفته‌نامه‌ها در اولویت‌های پایین قرار دارند که توقع می‌رفت تصمیم‌گیران کارگروه ابتدا پاسخی به درخواست‌های سال گذشته می‌دادند سپس برای آینده نسخه تازه را اجرایی می‌کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه علیرغم پیگیری در معاونت مطبوعاتی، تقاضای حضوری از وزیر ارشاد در سفر به کرمان و نامه‌نگاری با نمایندگان مجلس، رسانه‌های شمال کرمان هنوز موفق به دریافت کاغذ تحریر نشده‌اند و تصمیم‌گیران اگر صدای ما را می‌شنوند گلی به سر لیست تحریر ۵ بزنند که تاکنون نتیجه‌ای جز کاغذ بازی نداشته است. از طرفی در گوشه و کنار شنیده می‌شود که «زینک» هم در لیست حمایتی قرار دارد. اما اینکه فرآیند تقاضای نشریات یا چاپخانه‌های بایستی به چه شکلی باشد مشخص نبوده و اطلاع رسانی در این راستا صورت نگرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28227
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.