مدیران پلاتو صنعتی نخواستند سالن در اختیارم بگذارند

به گزارش کرمان‌نو، این نمایش اثر محمد چرمشیر، از نمایشنامه نویسان مطرح کشور است که در سالن کانون هنر واقع در چهارراه طهماسب‌آباد کرمان برای عموم اجرا می شود.
‘همین امشب’ نام نخستین نمایشنامه چرمشیر است که در سال 87 نوشته شده و داستان آن شرح گفت و گوی زن و مردی است که در یک شب به طور اتفاقی با هم آشنا شده و پیرامون مسایل زندگی خود گفت و گو می کنند.در این نمایش، اشکان عاشوری و رضوان جهانبخش ایفای نقش می‌کنند.
این نمایش با حمایت موسسه فرهنگ گستر و پس از سه ماه تمرین برای اجرا آماده شده است.
مهدی ملکی کارگردان جوان تئاتر « همین امشب» در نشست خبری با تشکر از همکارانش در گروه زا گفت:«سالن اجرایی که در اختیار ما گذاشته شده اصلا مناسب اجرا نیست. قرار بود برابر با برنامه‌ریزی در پلاتوی مجموعه صنعتی کار اجرا شود که متاسفانه مدیران پلاتوی صنعتی در دقیقه نود گفتند که اجرای تئاتر خودمان را داریم. در نهایت مجبور به اجرا در محل فعلی شدیم. جالب اینکه تئاتری که مدیران پلاتوی صنعتی می‌گفتند هم اجرا نشد.انگار که هیات مدیره پلاتو صنعتی دلشون نمی‌خواست که سالن در اختیار ما بگذارند.»
ملکی ادامه داد:« از شهرداری انتظار داشتیم مثل سایر حرکت‌های هنری تابلوی برایی اطلاع رسانی در اختیار ما بگذارند که این اتفاق تا الان نیفتاده و این موضوع من و همکارانم را نگران کرده است.»
کارگردان «همین امشب» در خصوص اجرای نمایش خود گفت:« در اجرای تئاتر سعی کردم به متن وفادار باشم، آمارهای ارائه شده هم آنچه که در متن آمده است. دیالوگ‌هایی که اضافه شده تغییری در مسیر متن ایجاد نمی‌کند و تنها یک‌سری کنش‌ها از سوی من به متن اضافه شده است.»
علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند تا پنجم بهمن ماه همه روزه ساعت ۱۹:۰۰ به پلاتو کانون هنر بروند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23174
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.