ارسال 684 اثر به سایت جشنواره | برگزیدگان آبان ماه معرفی می شوند

یاسر سیستانی نژاد افزود: اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه های استان کرمان برای معرفی برگزیدگان همزمان با نمایشگاه مطبوعات در آبان ماه برگزار می ‌شود.
وی ادامه داد: 684 اثر در بخش های حرفه ای و جنبی به سایت جشنواره ارسال شد که پس از بررسی و تطبیق آثار با فراخوان، 471 اثر در بخش حرفه‌ ای و جنبی تأیید شد و در اختیار داوران قرار گرفت.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان کرمان گفت که فرآیند داوری آثار ارسالی به جشنواره از 12 شهریور آغاز شده و تا پایان مهر ادامه دارد.
سیستانی نژاد ضمن تأکید بر این که داوری جشنواره به صورت الکترونیکی و از طریق سایت صورت می گیرد، گفت: داوران به هر اثر از یک تا پنج نمره خواهند داد، بدین ترتیب جمع نمرات داوران تعیین کننده برگزیدگان خواهد بود.
وی بیان داشت: 123 گزارش، 101 مقاله، سرمقاله و یادداشت، 62 تیتر، 112 مصاحبه، 29 اثر در بخش صفحه آرایی و گرافیک، 44 اثر در بخش عکس به دبیرخانه جشنواره مطبوعات و رسانه های استان کرمان ارسال شده است.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان کرمان افزود: تعداد آثار در بخش خبر به حد نصاب (10 شرکت کننده) نرسید و این بخش از فرایند داوری کنار گذاشته شد.
سیستانی ‌نژاد از شرکت رسانه‌ ها در بخش جنبی خبر داد و اظهار داشت: رسانه ها در موضوع «ورزش بانوان و معلولان» و همچنین «بحران آب» در رشته های گزارش و مصاحبه به شیوه کمی با هم رقابت می کنند و داوری بخش جنبی توسط دبیرخانه جشنواره و با حضور نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد.
وی افزود: با توجه به تعداد بالای آثار به تعداد داوران تهرانی اضافه شده و شیوه داوری آثار به این صورت خواهد بود که داوران کرمانی شامل عباس تقی‌ زاده، وحید قرایی، علی امیرتیموری و احمد یوسف زاده همه آثار در بخش های مصاحبه، گزارش، یادداشت و تیتر را داوری خواهند کرد و داوران معرفی شده از طرف مرکز مطالعات و برنامه ‌ریزی رسانه به ترتیب علیرضا کتابدار در بخش های مصاحبه و تیتر، مهرداد خلیلی در بخش گزارش نویسی و علی قاضی زاده در بخش یادداشت به داوری آثار خواهند پرداخت.
دبیر این جشنواره گفت که مسعود زنده‌روح، امیر نریمانی و ساتیار امامی داوری بخش عکس را برعهده دارند و محمود مختاریان، محمد خضری، محمد علیزاده و مریم سلیمی کار داوری رشته طراحی و صفحه‌ آرایی را انجام می‌ دهند.

آغاز به کار پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20357
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.