برگزاری چهار برنامه فرهنگی و هنری ملی در کرمان

محمدرضا علیزاده در جلسه امروز که با حضورمشاور عالی معاونت حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد و نماینده اداره کل امور استان‌های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد گفت که در شش ماهه نخست سال جاری چهار برنامه ملی در کرمان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه کنگره بین‌المللی پیامبراعظم‌(ص)، جشنواره ملی موسیقی نواحی کشور، جشنواره شعر رضوی و جشنواره ملی هنرهای تجسمی چهار برنامه ملی بوده که در استان کرمان برگزار شد افزود که این اقدامات ملی با همه مشکلات و کمبودها در کنار رویدادهای متعدد فرهنگی و هنری دیگر در این شش ماه انجام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به آرامشی که در حوزه فرهنگ و هنر استان وجود دارد، گفته با وجود همه مشکلات و تنگناها در بخش مالی توانستیم آرامش را در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کنیم.
وی گفت که روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هم توانسته‌اند تلاش‌های فرهنگی را با محوریت امامان جمعه، فرمانداران و دستگاه های فرهنگی به سمت انسجام برده و با کمترین تنش، نهایت تلاش خود را در زمینه‌های فرهنگی انجام دهند و این یکی از ویژگی‌های خوب دستگاه فرهنگی استان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14808
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.