برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمان

حجت الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان، با اشاره به آغاز رقابت‌های چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: مسابقات سراسری سازمان اوقاف هر ساله با آغاز رقابت‌های شهرستانی شروع می‌شود ودر ادامه با برگزاری این رقابت‌ها تا سطح استان و کشوری تا مرحله بین المللی ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، وی با اشاره به اینکه برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌باشد، افزود: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: ثبت نام برای حضور در این مسابقات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir اعلام شده و برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام اینترنتی محدودیت دارند، امکان مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و ثبت نام از این طریق فراهم شده است.

رییس اداره قرانی اوقاف و امور خیریه کرمان تصریح کرد: سازمان اوقاف تنها متولی برگزار کننده مسابقات در سطح جهان اسلام می‌باشد که هر ساله مسابقات قرآن کریم را در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌کند و در نهایت با برگزاری مسابقات بین المللی، ترویج فعالیت‌های قرآنی را در دستور برنامه‌های قرآنی خود دارد.

وی گفت: این سازمان با همکاری اداره آموزش و پرورش مسابقات قرآنی دانش آموزی را به صورت مشترک برگزار می‌کند که در همین راستا سی وهفتمین دوره مسابقات دانش اموزی استان در ۱۴ گروه و رشته قرآنی در حال برگزاریست.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزار شدن چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمان گفت: این مسابقات با حضور ۶۰۰ نفر تیر ماه امسال دراستان برگزارشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25648
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.