تاریخ جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان اعلام شد

حسین اسحاقی روز گذشته در این باره افزود: جشنواره موسیقی جنوب کرمان قرار بود همزمان با سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کشور از 24 تا 26 بهمن ماه سال جاری در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شود که با توجه به درگذشت شخصیت فرهنگی جنوب کرمان( حجت الاسلام علی زادسر نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی) این جشنواره به تعویق افتاد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، این جشنواره موسیقی در منطقه جنوب کرمان به میزبانی جیرفت از تاریخ یکم تا سوم اسفندماه سال جاری در سالن شهید مداحی پور برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: 10 گروه موسیقی همزمان با سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کشور به اجرای برنامه می پردازند و ظرفیت موسیقایی جنوب کرمان در بخش پاپ، کلاسیک و سنتی را به نمایش می گذارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: معرفی، حفظ و توجه به موسیقی سنتی و محلی و تقویت فرهنگ‌های قومی به عنوان قسمتی از فرهنگ ملی برای جلوگیری از نفوذ و تهاجم فرهنگ بیگانگان و تشویق و تاکید بر اهمیت آداب و رسوم ملی در جهت تحکیم وحدت و انسجام ملی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از هنرمندان و علاقمندان مردم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان برای حضور در این آئین دعوت کرد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24993
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.