جلسه سرگروه حلقه‌های صالحین ادارات کل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان؛  جلسه سرگروه حلقه های صالحین ادارات کل دستگاه های شهرستان کرمان با حضور حجه الاسلام والمسلمین علیدادی، مسئول امور تعلیم و تربیت بسیج ادارات و اعضای بسیج ادارات کل دستگاه ها با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل سالن باستانی پاریزی کتابخانه مرکزی برگزار شد.

حجه الاسلام علیدادی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  اظهار داشت: در این چهار دهه انقلاب اسلامی بسیج افتخارات زیادی بدست آورده است و مانند برگ زرینی درانقلاب ما می درخشد.

حجه الاسلام علیدادی در ادامه با گرامیداشت ایام فاطمیه عنوان کرد: برگزاری حلقه های صالحین از اهمیت زیادی برخوردار است و بهره گیری از برنامه هایی نظیر تلاوت قرآن، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اهتمام به رعایت اخلاق اسلامی از جمله اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، رعایت عفاف و حجاب تأکید کرد.

وی حجاب را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : در شرایط فعلی جامعه بصیرت و آگاهی زنان و دختران در زمینه حجاب و عفاف باید زیاد باشد.

در این جلسه محبوبه علیزاده، مسئول کتابخانه عمومی مسجد جامع و سرمربی حلقه صالحین، کتاب «فاطمه را بهتر بشناسیم» نوشته، قربانعلی مهری‌املشی‌گیلانی، انتشارات، زمینه سازان ظهور امام عصر (عج) را به اعضای بسیج معرفی کرد.

در پایان اعضا از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی بازدید کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23709
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.