دومین نمایشگاه دستاوردها و خدمات آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمان افتتاح شد

آئین افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردها و خدمات آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمان با حضور سید‌علی موسوی معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کرمان برگزار شد.

آنطور که تسنیم نوشته در این مراسم شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر، علی اسدی نماینده مردم انار و شهربابک، نیکزادی‌پناه نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، زهرا موسی‌پور مدیر‌کل اجتماعی استانداری کرمان و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌ داشت: دومین نمایشگاه دستاوردها و خدمات آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمان به ماسبت هفته ملی مهارت برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه از تاریخ 31 تیر‌ماه تا 6 مرداد هر سال به نام هفته ملی مهارت و روز 6 مرداد به‌عنوان روز ملی ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی نام‌گذاری شده است گفت: این نمایشگاه در سه بخش آموزشگاه‌های دولتی، خصوصی و مشارکتی برگزار می‌شود.

محمدرضا جهانگیری با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای به کمک اشتغال کشور آمده است افزود: هرم تحصیلی دانشگاه و اشتغال در کشور استاندارد نیست، به‌طوریکه در کشور به ازای هر 30 مهندش، یک تکنیسین وجود دارد در حالی که در دنیا این موضوع بر‌عکس است.

وی با اشاره به اینکه رای سال جاری آموزش 25 هزار نفر را تعهد داریم تصریح کرد: در بخش دولتی نیز در سه‌ماهه اول امسال 129 هزار و 600 نفر ساعت آموزش داده‌ایم.

به گزارش تسنیم دومین نمایشگاه دستاوردها و خدمات آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمان در بلوار شهید صدوقی شهر کرمان جنب پارک جنگلی دایر شده و همه روزه از ساعت 19 تا 23 شب میزبان علاقمندان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16746
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.