دیار کریمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی ایران در سال 98

محمدرضا علیزاده با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان گفت: برای برگزاری جشنواره ای با ابعاد جشنواره موسیقی نواحی ایران، همه دستگاههای مرتبط لازم است همراهی نمایند.
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در تهران و با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان، رئیس انجمن موسیقی کرمان و جمعی دیگر از مسئولان و هنرمندان در خصوص تداوم برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران سال آینده و به میزبانی استان کرمان باشد .
علیزاده با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره به عنوان یک رویداد ملی در کرمان، قابل ارزش است گفت: برگزاری رخدادهای ملی در چنین سطحی، نیازمند همراهی و همکاری ادارات و نهادهای مرتبط دارد و حمایت ها و پیگیری های استاندار کرمان در این خصوص باعث دلگرمی همه اهالی فرهنگ و هنر شد و اگر حضور و حمایت ایشان در جلسات با موضوع جشنواره موسیقی نبود؛ کار برای ما بسیار دشوار می‌شد.
به گزارش ایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تقدیر از همه‌ رسانه‌ها و هنرمندان استان در یاری رسانی به این جشنواره گفت: ترکیب شورای سیاست‌گذاری جشنواره در این دوره تغییر کرده و آقای «محمدرضا درویشی» ریاست و آقای «صدری» دبیری آن را برعهده گرفته اند که اعتقاد داریم با این ترکیب جدید برای  این‌که جشنواره سال آینده کیفی برگزار شود تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب جشنواره‌ موسیقی نواحی ایران در سال آینده، مشارکت همه‌ دستگاه‌ها از جمله میراث فرهنگی و شهرداری که با این رویداد مرتبط هستند، می باشد.
علیزاده با بیان اینکه موسیقی نواحی ایران موسیقی باشکوهی است که از دل تاریخ و آداب و رسوم و فرهنگ و زندگی اقوام این سرمین برامده است افزود: این  موسیقی را باید به مردم و مخاطبان معرفی کنیم و چه فرصتی بهتر و مناسب تر از جشنواره موسیقی نواحی تا این هدف مهم محقق شود که امیدواریم با همراهی تیم اجرایی در تهران و استان، سال آینده، جشنواره‌ متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های گذشته خود داشته باشیم .
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22294
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.