سومین جشنواره شعر آزاد استان برگزار می‌شود

محمدرضا علیزاده همچنین از برگزاری گردهمایی شاعران استان، همراه با برگزاری کارگاه های تخصصی، نقد کتاب و معرفی و تکریم پیشکسوتان خبر داد و افزود که فراخوان این جشنواره منتشر شده است و براساس آن شرکت در جشنواره برای تمامی رده های سنی آزاد است.

علیزاده با بیان اینکه هر شاعر می تواند تنها در یک بخش (کلاسیک یا نو) شرکت کند گفت که هر شاعر تنها مجاز به ارسال سه اثر به دبیرخانه است ضمن اینکه آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره دیگری شرکت داده شده باشند.

وی ادامه داد که آثار باید به صورت تایپ شده و روی برگه (A4)ارائه شوند و در انتهای هر اثر باید نام و نام خانوادگی شاعر، تاریخ تولد، آدرس دقیق پستی محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و آدرس پست الکترونیکی به طور کامل درج شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تشریح جوایز این جشنواره پرداخت و گفته نفر اول هر بخش و رده سنی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و یک میلیون تومان جایزه نقدی به همراه کمک هزینه انتشار یک عنوان مجموعه شعر دریافت می کند، نفر دوم هر بخش و رده سنی موفق به کسب تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۷۰۰ هزار تومان جایزه نقدی و نفر سوم هر بخش و رده سنی هم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۵۰۰ هزار هزار تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.

علیزاده عنوان با اشاره به بخش ویژه تجلیل از شاعران جوان زیر ۳۰ سال گفت که مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره تصویر کارت ملی و شناسنامه و قطعه عکس( ۳*۴ فایل jpg) است.

وی مهلت دریافت آثار را پنجم شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و افزود که آیین افتتاحیه جشنواره ۱۵ شهریور و آیین نامه اختتامیه جشنواره ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد که علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی شهرستان بردسیر خیابان شهید گرکانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کد پستی ۷۸۴۱۷۱۹۴۴۵ ارسال یا به شماره ۳۳۵۲۳۱۳۰ نمابر کنند.

وی همچنین از امکان ارسال آثار از طریق پست الکترونیک ershadbardsir@yahoo.com خبر داد و افزود که علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت www.karman.farhang.gov.ir کسب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12909
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.