شروع ثبت‌نام برگزاری دوره‌های روزنامه‌نگاری کاربردی

وی در تشریح این دوره‌ها گفت: در سری جدید برگزاری دوره‌های آموزشی سعی شده تا سرفصل‌های کاربردی با توجه به فضای رسانه‌ای نوین حاکم بر کشور تعریف شود.
امیرتیموری با تاکید بر کاربردی بودن این دوره‌ها برای روزنامه‌نگاران گفت:«دوره‌های پیش‌رو همه اهالی رسانه از خبرنگاران و مدیران مسوول را شامل می‌شود.»
وی در معرفی دوره‌های یاد شده اضافه کرد:«دوره روزنامه نگاری آنلاین (۲ روز دکتر کتابدار)، آشنایی با سیاست گذاری خبری (یک روز دکتر امیر علی علامه‌زاده)، آشنایی با روزنامه‌نگاری صلح (یک روز استاد علامه زاده)،موبایل ژورنالیسم (یک روز جواد افتاده)، کارگاه آشنایی با انواع روزنامه‌نگاری جدید مشتمل بر روزنامه‌نگاری 2.0 ، روزنامه‌نگاری ویکی، روزنامه‌نگاری داده محور و روزنامه‌نگاری شبکه‌ای به مدت یک روز و با حضور دکتر محمد مهدی مولایی برگزار خواهد شد.
رییس کمیته آموزش خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان ادامه داد:«کارگاه یک روزه گرافیک و صفحه آرایی ویژه‌ گرافیست‌های مطبوعاتی توسط حامد یزدانی-مدیر هنری روزنامه همشهری- در نظر گرفته شده و همچنین کارگاه تیتر ویژه سردبیران و مدیران مسوول با حضور دکتر حسن نمکدوست مدیر مرکز آموزش موسسه همشهری و از اساتید با سابقه روزنامه نگاری برگزار می‌شود .
امیرتیموری توضیح داد که علاقمندان می توانند برای پیش ثبت‌نام از شنبه ۲۱ مهرماه با خانه مطبوعات به شماره ۰۳۴۳۲۴۶۰۹۸۴ تماس بگیرند و نام نویسی کنند .
وی گفت: در صورت رسیدن به حد نصاب ثبت نام‌کنندگان، کلاس ها در روزهای آخر هفته ماه‌های آبان، آذر و دی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است در صورتی که تعداد ثبت‌نام کنندگان شهرستان‌‌ها به حد نصاب برسد این دوره‌ها در شهرستان‌های یاد شده به صورت جداگانه برگزار می شود.
همچنین هزینه شرکت در دوره‌ها برای اعضای خانه مطبوعات هر دوره به صورت مجزا ۲۵ هزار تومان و برای سایرین ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها همزمان با نمایشگاه کتاب برپا می‌شود | سرنوشت موزه مطبوعات معطل اقدام میراث فرهنگی

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20362
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.