فیلم‌های این هفته سینماهای کرمان کدامند؟

به گزارش کرمان‌نو، این هفته در سینما‌های کرمان شاهد اکران فیلم‌هایی در ژانر‌های متنوع هستیم. در ادامه جزئیاتی از فیلم‌های در حال اکران در چهار سینمای مهتاب، تماشاخانه پارس، آسیا و شهرتماشا را می‌خوانید.

سینما مهتاب

فیلم: آشغال‌های دوست‌داشتنی

کارگردان:‌ محسن امیریوسفی

خلاصه فیلم:‌ تا به حال بجز خلاصه داستان یک خطی از این فیلم به‌رسانه‌ها داده نشده‌است اما خبرها حاکی از آن است که فیلم در مورد وقایع خاص انتخابات سال ۸۸ است. طبق اخبار غیررسمی داستان آشغال‌های دوست‌داشتنی در خانه یک پیرزن که با دخترخالهٔ میانسالش (سیما) زندگی می‌کند، می‌گذرد. در یکی از روزهای بعد از انتخابات که تجمع مخالفان انتخابات و معترضان در خیابان‌های تهران برقرار است عده‌ای از تجمع‌کنندگان فراری از دست نیروهای امنیتی وارد خانه پیرزن می‌شوند و در آنجا مخفی می‌شوند. بعد از خروج از خانه متوجه علامتی بر روی درب خانه پیرزن می‌شوند و طبق شایعه‌های آن روزها به پیرزن خبر می‌دهند که آنها احتمالاً در روزهای آینده به خانه او مراجعه خواهند کرد و آن‌جا را می‌گردند پس به پیرزن هشدار می‌دهند که اگر در خانه‌اش چیز مشکوک و مسئله‌سازی دارد آن را از خانه خارج کند تا مشکلی برایش به وجود نیاید و داستان تازه از اینجا شروع می‌شود. بر اتاق خانه پیرزن چهار قاب عکس از چهار مرد وجود دارد. قاب عکس بزرگتر متعلق به همسر پیرزن است که ظاهراً از طرفداران مصدق بوده‌است که در جریان کودتای ۲۸ مرداد برایش اتفاقی می‌افتد. مرد دوم پسر پیرزن است که در جنگ ایران و عراق شهید شده‌است. قاب عکس سوم متعلق به برادر اوست که از اعضای منافقین بوده ‌است که در جریان اتفاقات دهه شصت اعدام می‌شود و قاب عکس چهارم هم متعلق به پسر کوچکتر پیرزن است که در دانشگاه‌های خارج از کشور فارغ التحصیل شده است. روند داستان به گفتگوی خیالی این سه نفر با پیرزن در جریان شبی می‌گذرد که او خیال می‌کند فردا به سراغش خواهند آمد.

بازیگران: شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی.

ساعت اکران: ‌۱۶:۴۵، ۱۸، ۱۹:۴۵ و ۲۱:۳۰

سینما آسیا

 فیلم: وای آمپول

کارگردانعلیرضا محمودزاده

خلاصه فیلم: خانواده آمپول‌چی که تولیدکننده آمپول هستند با وحشت فرزندان‌شان از آمپول مواجه می‌شوند؛ ولی در نهایت ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندان‌شان می‌آید.

بازیگران: هوشنگ حریر چیان، شهرام قائدی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، سارا روستاپور، مسعود غزنچای، محسن روشن، سعید کاظم زاده، پارسیا شکوری، ژیار محمدزاده، سارینا صانع پرور، ملیسا ابراهیمی.

ساعت‌ اکران: ۱۶ (تک سانس)

 

فیلم: مارموز

کارگردان:‌ کمال تبریزی

خلاصه فیلم:‌ این فیلم با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

بازیگران:‌ حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی‌پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده همراه با گروه موسیقی «بُمرانی»

ساعت اکران:‌ ۲۱:۳۰ (تک سانس)

 

فیلم: هزارپا

کارگردان:‌ ابوالحسن داوودی

خلاصه فیلم:‌ رضا (رضا عطاران) و دوستش منصور (جواد عزتی) که به کیف‌قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر (سارا بهرامی) فردی پولدار نذر کرده‌است که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ‌های مختلف سعی می‌کند که دختر به او علاقه‌مند شود رضا با کمک منصور دختر را به خودش علاقه‌مند می‌کند از طرف دیگری رضا ادعا می‌کند که در جنگ تحمیلی فرمانده یکی از گروه عراقی را کشته برای خودش دردسر بزرگی ایجاد می‌کند و…

بازیگران:‌ رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی.

ساعت اکران:‌ ۱۷:۳۰ و ۲۱:۳۰

 

سینما شهرتماشا

فیلم: ضربه فنی

کارگردان:‌ غلامرضا رمضانی

خلاصه داستان:‌ داستان این فیلم دربارهٔ محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگران مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.

بازیگران:‌ افشین هاشمی، نسیم ادبی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، علی ملکیان، سیاوش اسدپور، سپهراد فرزامی، حسین لطفی.

ساعت‌ اکران: ۱۶ (تک سانس)

 

فیلم: پارادایس

کارگردان:‌ علی عطشانی

خلاصه داستان:‌ دو طلبه می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آنها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را برآن‌ها می‌بندد. طلبه‌های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و او را با خود به آلمان می‌برند.

بازیگران:‌ جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورخارت، کاترین فلوس، ماتیاس متز، بیتا عطشانی، مسعود بهارلو.

ساعت‌های اکران: ۱۷:۳۰، ۱۹:۱۵ و ۲۱

فیلم: قانون مورفی

کارگردان:‌ رامبد جوان

خلاصه فیلم: بنا به اتفاقاتی فرخ (امیر جدیدی) از اداره پلیس اخراج می شود و مجبور است با مشکلاتی همانند جهیزیه خواهرش و مهریه زنش دست و پنجه نرم کند. در همین کشمکش های زندگی دوستش بهمن (امیر جعفری) که قبلا همکارش بوده و فردی پول دار است دخترش ربوده می شود و به فرخ زنگ می زند که به او کمک کند.

بازیگران:‌ امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان

ساعت۱۷:۴۵، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۱۵

 

تماشاخانه پارس

فیلم: ونوم

ساعت اکران۱۷:۳۰

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25182
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.