فیلم‌های این هفته سینماهای کرمان کدامند؟

به گزارش کرمان‌نو، این هفته در سینما‌های کرمان شاهد اکران فیلم‌هایی در ژانر‌های متنوع هستیم. در ادامه جزئیاتی از فیلم‌های در حال اکران در سه سینمای مهتاب، آسیا و شهرتماشا را می‌خوانید.

سینما مهتاب

فیلم :‌تگزاس (2)

کارگردان :‌مسعود اطیابی

خلاصه فیلم :‌«تگزاس2» فیلمی است که در آن ردپای بسیاری از کمدی‌های نسل جدیدمان دیده می‌شود و از هر کدام به وضوح وجهه‌ای قرضی به چشم می‌خورد که فیلم تک تک آن‌ها را در کنار یکدیگر گذاشته تا کامل شود.

بازیگران :‌مهدي هاشمی، سام درخشانی،پژمان جمشيدی، ژاله صامتی،گابريلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی،اميد روحانی، آدريانو تولوزا، سهيل قنادان، تی آگو متوس و نادر سليمانی.

 ساعت‌ اکران :‌‌۱۶ :30، 18 :30، 20 :30 و 22 :۳۰

 

سینما آسیا

 فیلم :‌متری شش و نیم

کارگردان :‌سعید روستایی

خلاصه فیلم :‌پلیس مبارزه با مواد مخدر به سرکردگی صمد (پیمان معادی) به دنبال فروشندهٔ بزرگ شیشه در تهران به اسم ناصر خاکزاد (نوید محمدزاده) هستند.

بازیگران :‌فرهاد اصلانی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار.

ساعت اکران :‌18، 20 :15 و 22 :30

 

فیلم :‌زندانی‌ها

کارگردان :‌مسعود ده نمکی

خلاصه فیلم :‌طاها دانشجوی الهیات برای نوشتن پایان نامه خود دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می کند غافل آز آنکه آنها دنبال نقشه ای دیگر هستند.

 بازیگران :‌هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری و…

ساعت اکران :‌تک سانس 16

 

سینما شهرتماشا

فیلم :‌ژن خوک

کارگردان :‌سهید سهیلی

خلاصه داستان :‌داستان از این قرار است که یک آقازاده به یک زندانی (با بازی هادی حجازی فر) پیشنهاد می‌دهدکه در قبال دستمزد، یک زندانی دیگر (با بازی سینا مهراد) را از زندان فراری دهد.

بازیگران :‌هادی حجازی‌فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم‌پور.

ساعت اکران :‌۱۹ :۳۰ و ۲۱ :۳۰

 

فیلم :‌چهار انگشت

کارگردان :‌حامد محمدی

خلاصه داستان :‌فیلم قصه ۲ دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می کنند اما درگیر اتفاقاتی می شوند … .

 بازیگران :‌جواد عزتی، امیر جعفری، ماییداوی وییز و مونا فرجاد

ساعت‌ اکران :‌17، 18 :30، 20 :15 و 22

 

فیلم :‌غلامرضا تختی

کارگردان :‌بهرام توکلی

خلاصه داستان :‌این فیلم روایتی است زندگینامه غلامرضا تختی.

بازیگران  :‌محسن تختی، شاهرخ شهبازی، علیرضا گودرزی، امیررضا فرامرزی، ماهور الوند، بهنوش طباطبایی، مجتبی پیرزاد، آتیلا پسیانی، فرهاد آئیش، پریوش نظریه

 ساعت‌های اکران :‌17 :30

فیلم :‌آهوی پیشونی سفید (3)

کارگردان :‌سیدجواد هاشمی

خلاصه فیلم :‌این فیلم سومین قسمت از سه گانه‌ی اختاپوس و دنباله پیشونی سفید ۲ است که در آن اختاپوس از درون یک غار امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصارهٔ تن آن‌ها بل‌بله را به خدمت گرفته‌است، اما آهوها با نقشه پیشونی‌سفید از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر، مادر آهوی پیشونی‌سفید برگشته تا آهو را از سالار، یعنی پدرخوانده‌اش، پس بگیرد و پیشونی‌سفید به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد نزدِ مادرش بازگردد.

بازیگران :‌پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، ساغر عزیزی، امیررضا احمدی و حسام نواب صفوی.

 ساعت اکران:‌ تک سانس 16 بعدازظهر

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27315
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.