مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات استان کرمان واگذار می شود

روز گذشته بود که خدیشی، مدیر خانه مطبوعات استان کرمان در خصوص عدم واگذاری مدیریت موزه مطبوعات از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان به خانه مطبوعات گلایه کرد و گفت که از زمان شروع به کار دوره جدید خانه مطبوعات پیگیر وضعیت موزه مطبوعات بوده‌ام اما متاسفانه انگار قرار نیست این موزه که حاصل زحمت همکاران ما در ادوار مختلف بوده به مطبوعات واگذار شود.

امروز مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان هم از تعیین تکلیف موزه مطبوعات کرمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت که بزودی مدیریت این موزه به خانه مطبوعات استان کرمان واگذار می‌شود.

آن‌طور که ایسنا نوشته محمدمهدی افضلی با اشاره به اینکه فعالیت مجدد موزه مطبوعات استان کرمان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار دارد، ادامه داد: در سال‌های گذشته به دلایلی بخشی از اسناد و اشیاء موجود در موزه توسط موسس موزه باز پس گرفته‌شده و بخشی دیگر هنوز باقی‌مانده است.

او بابیان اینکه تمامی اشیا موجود در موزه مطبوعات صورت‌جلسه و به خانه مطبوعات استان کرمان تحویل می‌گردد، افزود: بزودی با حضور نمایندگان ادارات کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان کرمان این کار انجام و اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد آن صورت خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با عذرخواهی از اهالی فرهنگ و رسانه استان به سبب تعطیلی چندین ساله موزه مطبوعات تأکید کرد که در آینده نزدیک همه کاستی‌های گذشته، جبران خواهد شد.

افضلی با قدردانی از پیگیرهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات کرمان برای تعیین تکلیف موزه مطبوعات، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همه نهادهای مرتبط شاهد بازگشایی این موزه در آینده نه‌چندان دورباشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19770
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.