۱۵۰۰ ساعت برنامه فرهنگی هنری طی نوروز در کرمان اجرا می‌شود

سید مهران عام‌زاده صبح یکشنبه در آئین گشایش «جشنواره نو بهار» بیان داشت: در این جنگ اقتصادی شهرداری با تحولات اساسی ثابت کرد با اقدامات جهادی می‌توان با این جنگ مقابله کرد لذا در حوزه شهرداری تحول افزایشی را شاهد بودیم همچنین بسیاری از پروژه‌ها توسط شهرداران منطقه پیگیری شده است.

به گزارش مهر، وی افزود: بیش از ۲۰ پارک در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید از جمله این پارک‌ها می‌توان به افتتاح بوستان پهلوان؛ بهسازی پارک مطهری، بوستان آلاله، بوستان ترنج، ماهان، ریحان، آئینه، عماد و… و. اشاره کرد.

شهردار کرمان به اقدامات شهرداری اشاره کرد و گفت: بحث کاشت گل‌های بهاری در سرتاسر شهر و بحث جمع‌آوری روزانه زباله از سطح شهر از برنامه‌های پیش از آغاز سال جدید شهرداری است همچنین در این ایام رونمایی از ۱۵ سفره و تعدادی المان نیز در دستور کار است.

عالم‌زاده تصریح کرد: ویژه برنامه‌هایی در ایام نوروز برگزار می‌شود که شامل جنگ شادی، اجرای موسیقی، برپایی نمایشگاه، پخش فیلم‌های مستند از فیلمسازان کرمانی اجرای برنامه کارناوال‌های نوروزی شامل موسیقی زنده محلی در ۱۲ نقطه شهر است.

شهردار کرمان گفت: امسال با همت و تلاشی و برنامه‌ریزی که صورت گرفت قرار شد در قالب جشنواره به مردم ارائه شود.

شهردار کرمان ابراز داشت: نوروز ۹۸ با بقیه سال‌ها در حوزه فرهنگی تفاوت چشمگیری دارد و بیش از هزار و ۵۰۰ ساعت برنامه فرهنگی هنری در طول ایام در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آئین برگزاری تحویل سال از ساعت ۱۰ شب با حضور تعدادی از هنرمندان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26138
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.