اتمام پروژه تقاطع پل‌راه‌آهن و تله‌کابین تا پایان سال

به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی آیت‌الهی‌موسوی با اشاره به سفر معاون میراث فرهنگی کشور در 7 خردادماه به استان کرمان و تشریح مذاکراتی که در این سفر در خصوص بام کرمان شده گفت: میراث فرهنگی در گذشته موافقت اصولی برای پروژه بام کرمان صادر کرده است و اکنون شائبه‌ای در زمینه احداث هتل روی کوه است که در حال بررسی این موضوع هستند و جواب قطعی در این زمینه داده نشده است.
وی در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر کوه‌خواری با بیان این مطلب که بنده مدارکی برای اظهار نظر ندارم، مطرح کرد: اگر کوه‌خواری شده دستگاه متولی که اداره کل راه و شهرسازی است، بایستی شکایت کند و این پروژه توسط خود راه و شهرسازی واگذار شده؛ لذا اگر چنین موردی است باید دستگاه متولی اقدام کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد: بخشی از پروژه بام کرمان مربوط به احداث هتل است که هنوز عملیات احداث آن آغاز نشده و در مرحله طراحی است و در زمان معاون سابق عمرانی استانداری کرمان “ابولقاسم سیف‌الهی” در کمیسیون ماده 5 مطرح و لکه گذاری آن مشخص و مقرر شده که سرمایه‌گذار طرح اولیه خود را ارایه دهد تا براساس طرح اولیه شهرداری پروانه موقت برای آن صادر کند.
وی با اشاره به تله‌کابین تصریح کرد: اکنون پیگیر اتمام عملیات اجرای جاده دسترسی این پروژه و تله‌کابین هستیم اما اصرارم بر این است که ابتدا فضای سبز آنجا را تکمیل کنند.
آیت‌الهی‌موسوی افزود: سرمایه‌گذار به دلیل تحریم‌ها هنوز یکسری از تجهیزات تله‌کابین را نتوانسته تهیه کند اما متعهد شده که تا پایان سال پروژه تله‌کابین را به بهره‌برداری برساند.
وی با اشاره به افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح ابوذر و در ادامه از اتمام سایر پروژه‌ها سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: تقاطع پل راه‌آهن اگر به موقع تامین اعتبار شود و مشکل دیگر پیش نیاید در انتهای سال افتتاح خواهد شد و شاید بتوانیم پل شهدای گمنام نیز همزمان با تقاطع پل راه‌آهن اجرا کنیم اما قطعا تقاطع پل راه‌آهن تا انتهای سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29522
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.