بورس، در هفته ای که گذشت

سیمان کرمان در بازه قیمتی ۴۱۵۰ تا ۴۸۴۸ ریال در بازار اول بورس تهران معامله شد. این نماد با افزایش ۸۶۶ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر قیمت ۴۸۳۲ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته در بازه‌ی قیمتی ۳۸۰۰ – ۳۹۸۵ ریالی معامله شد. میدکو ۳۹۲۱ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود ثبت کرد.

معامله‌گران شرکت کرمان خودرو، قیمت‌های ۱۷۹۰ تا ۱۸۸۰ ریال را برای این نماد به عنوان بازه‌ی هفتگی ثبت کردند. خکرمان در آخرین روز کاری هفته با ۲۹۸ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر، ۱۸۳۰ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود ثبت کرد.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه‌ی ۵۵۴۴ – ۶۰۰۳ ریال معامله شد. ۵۹۳۹ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود.

نماد «کگل» متعلق به شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان نیز در بازه قیمتی ۷۰۳۸ – ۷۲۰۳ ریال در بازار اول بورس تهران معامله شد. این نماد قیمت ۷۰۸۲ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند.

در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۱۸ میلیون و ۲۵۱ هزار سهم به ارزش بیش از ۵۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال معامله شد. از این میزان ۴۹ درصد مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد مربوط به فروش سهام بوده که توسط ۱۲ ایستگاه کارگزاری فعال در استان کرمان به انجام رسیده است.

در آخرین روز کاری هفته گذشته شاخص کل بازار بورس تهران با ۳۵۰ واحد افزایش به رقم ۲۳۰۶۱۷ واحد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29039
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.