جلال‌پور از ریاست ریس اتاق بازرگانی کرمان هم استعفا داد

جلال‌پور در بیانیه خود رو به اعضای اتاق کرمان نوشته است:« من زاده كرمان و تربيت شده جامعه اقتصادي پويا و ريشه دار آن سامانم. دو دهه عضويت در هيات نمايندگان آن اتاق قديمي و قريب چهارده سال افتخار خدمتگزاري در كسوت رياست اتاق، سرمايه بزرگ من است. دست بزرگان خردمند كرماني را كه معلم و مربي من بوده‌اند مي‌بوسم و از بابت همراهي با همه شماها، ايزديكتا را شاكرم. شما به من اموختيد كه نفع عمومي بايستي سرلوحه كار باشد، شما اموختيد كه كار براي مردم افتخاريست كه نصيب هركس و در هركجا نمي شود»

وی در ادامه بیماری قلبی خود را دلیل استعفا اعلام می‌کند و می‌گوید که بيماري قلبي مرا از پاي انداخته و پزشكان موكدأ مرا از بازگشت به كارهاي دشوار منع مي كنند.

او با تاکید بر صلاح مردم كرمان در انتخاب رئيس جديد براي اتاق كرمان توضیح می‌دهد که بدين وسيله استعفاي قطعي خود از رياست اتاق كرمان و عضويت در هيات نمايندگان دور هشتم آن اتاق را به اطلاع بزرگان مي رسانم. اين استعفا قطعي و متكي به عقل و تدبير و از سر وظيفه شناسي و امانتداري و درغايت عذرخواهي است.

جلال‌پور از هيات نمايندگان محترم می‌خواهد دراسرع وقت، مطابق وظيفه قانوني با تشكيل جلسه ضمن دعوت ازجانشين خود درهيات نمايندگان، نسبت به تعيين رئيس جديد اتاق كرمان اقدام کنند.

او می‌گوید حتي يك روز تأخير به صلاح جامعه فعالان اقتصادي و اقتصاد استان نيست. 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1558
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.