دولت به جای افزایش قیمت نان، قیمت آرد را کاهش دهد

“یوسف جعفری” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، درباره احتمال افزایش قیمت نان اظهار کرد: در این زمینه هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
وی افزود: هفته قبل که معاون وزیر کشور در کرمان حضور داشت، با ایشان صحبت کردیم که نان قوت غالب مردم است و افراد کم درآمدتر استفاده بیشتری دارند و دولت به جای افزایش قیمت نان قیمت آرد را کاهش بدهد تا نانوایان هم ضرر نکنند.
وی افزود: این پیشنهاد به این دلیل است که افزایش قیمت نان ممکن است تبعاتی داشته باشد بنابراین بهتر است قیمت آرد کاهش داده شود و نان گران نشود که در این زمینه تا امروز هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
جعفری تصریح کرد: در کرمان قیمت نان آزادپزها کاهش داشته و نرخ نان سنگک با 500 گرم وزن 1400 تومان مصوب شده و اگر قیمت بیش از این باشد، بازرسان ما در سطح شهر حاضر می شوند و برخورد خواهیم کرد.
رییس اتاق اصناف کرمان بیان کرد: به نانوایی های دولتی قیمتی داده نشده و خودشان به طور غیررسمی افزایش قیمت داشته اند و هنوز دستورالعمل و مصوبه ای نیامده است که قیمت نان به چه میزان باشد.
وی افزود: اگر افزایش قیمت رسمی داده شود، قرار نیست به قیمتی که افزایش داده شده، اضافه شود و قطعا از قیمت کنونی افزایش بیشتری داده نمی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30251
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.