مطالبه میلیاردی زغال‌سنگ پرداخت نشده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفتگوی فعالان بخش خصوصی و دولت با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور بر تعیین تکلیف طلب ۵۰ میلیاردتومانی شرکت ذغالسنگ کرمان از ذوب آهن اصفهان تاکید کرد .

وی افزود: این بدهی ها ومشکلات باعث شده تا شرکت زغالسنگ نتواند تعهداتش را در قبال کارکنان انجام دهد و شرکت‌های خصوصی طرف قرار داد ذغالسنگ نیز هم با مشکل جدی روبرو شوند.

پورابراهیمی با اشاره به فعالیت حدود ۱۰ هزار نفر در صنعت ذغال استان کرمان و قابلیت افزایش اشتغال به دو برابر از معاون اقتصادی وزیر کشور خواست برای پیگیری رفع مشکلات وچالش‌های شرکت‌های بخش خصوصی ذغال سنگ اقدام کند.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل فرآیند‌های اقتصادی در حوزه‌های مالیاتی، بیمه و مسائل بانکی تصریح کرد: مقرر شد مسائل مطرح شده این حوزه‌ها از طریق این شورا به سران قوا منتقل شود.

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس گفت:ایجاد نشدن پنجره واحد الکترونیکی به همکاری نکردن دستگاه‌ها در ارائه اطلاعات و همکاری با پنجره واحد برمی‌گردد وباید ایرادات پنجره واحد کنونی برای عملکرد دقیق و بهتر برطرف شود.

وی با بیان اینکه شورا‌های استانی مشکلات و پیشنهادات را جمع بندی و به شورای عالی و وزارت کشور ارائه کنند تا اصلاح کار با سرعت بیشتر محقق شود افزود:یکی از اتاق‌های بازرگانی فعال و موثر در تصمیم گیری کلان کشور اتاق استان کرمان است و پیشنهاداتی که از جلسات استان می‌آید، بهترین ظرفیت کار‌های کارشناسی و میدانی است.

نماینده کرمان و راور در مجلس همچنین با اشاره به مصوبه شورای توسعه و امنیت شرق و غرب کشور بیان داشت: در استان کرمان علاوه بر راور و شهداد، برخی شهر‌های جنوب، شرق و شمال استان نیز مشمول این مصوبه میشوند که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30122
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.