نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

نمادهای کرمانی بورس تهران، در دومین هفته از مرداد ۹۸ وضعیتی مشابه هفته پیش‌تر داشتند؛ برخی به روند صعودی‌شان ادامه دادند و برخی روند نزولی را در پیش گرفتند.

سیمان کرمان با روندی مشابه هفته پیش‌تر در بازه قیمتی ۴۲۱۰ تا ۴۴۱۷ ریال معامله شد. این نماد با کاهش ۹۴ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۴۳۴۳ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد تا به روند نزولی این دو هفته ادامه داده باشد.

فباهنر برعکس سکرما، این هفته در روند صعودی قرار گرفت و در بازه قیمتی ۸۳۵۰ – ۸۹۰۰ معامله شد. این نماد متعلق به شرکت مس شهید باهنر با ۵۶ ریال افزایش و قیمت ۸۶۰۱ ریال، به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته بازه‌ای مشابه هفته پیش‌تر داشت و در بازه قیمتی ۴۸۱۸ – ۵۱۵۰ ریالی معامله شد. اما در آخر هفته با کاهش ۱۵۵ ریالی نسبت به هفته نخست مرداد ۴۸۶۲ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه ۴۶۳۰ – ۵۳۸۰ ریال معامله شد. ۵۲۲۸ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود که پس از ۶۷۱ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر ثبت شد.

معامله‌گران شرکت کرمان خودرو، قیمت‌های ۱۸۰۵ تا ۱۹۵۰ ریال را برای این نماد به عنوان بازه هفتگی ثبت کردند. خکرمان در آخرین روز کاری هفته با ۱۴۲ ریال کاهش نسبت به هفته پیش‌تر، ۱۹۰۰ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود ثبت کرد.

شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان در بازه قیمتی ۶۷۶۰ – ۷۱۴۰ ریال در بازار بورس تهران معامله شد. کگل روند نزولی دو هفته اخیرش را ادامه داد و با کاهش ۴۴۴ ریالی ۶۸۰۶ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند. 

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۷۱۱۱ تا ۱۷۹۹۸ ریال معامله شد. ۱۷۴۳۱ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود که افزایش ۸۵۳ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر را نشان می‌دهد.

در معاملات این هفته از مردادماه ۹۸ در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۳۱ میلیون و ۲۴۳ هزار سهم به ارزش بیش از ۲۵۵ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت، که نسبت به هفته گذشته ۱۵ درصد رشد داشته ‌است.

۳۴ درصد معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۶۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده که توسط ۱۲ ایستگاه کارگزاری فعال به انجام رسیده ‌است. شاخص کل با ۱۵۸۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۵۴۴۴۶ واحد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31783
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.