نمایش توانمندی های کرمان در نمایشگاه بین المللی تبریز

سید مصطفی آیت‌ اللهی‌ موسوی بیان کرد: استان کرمان دارای ظرفیت‌ های متعدد تولیدی و اقتصادی است و ضرورت دارد نسبت به معرفی این ظرفیت ها به سایر استانها و فعالان اقتصادی اقدام شود.
وی به توان استان کرمان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، صنایع دستی و اشاره کرد و گفت: با هماهنگی شرکت نمایشگاهی جنوب شرق و شرکت نمایشگاه بین‌ المللی تبریز، مجموعه توانمندی ‌های کرمان به نمایش گذاشته می‌ شود و در کنار آن فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری نیز معرفی خواهد شد.
او عنوان کرد با توجه به حضور بخش خصوصی و فعالان سرمایه ‌گذاری در این نمایشگاه لازم است مجموعه نمایشگاه‌ های استان، تعداد غرفه‌ های هر بخش در این نمایشگاه را مشخص و به صورت تفکیکی اعلام کند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی جنوب شرق نیز اظهار کرد: این نمایشگاه مرداد و شهریور ماه در محل سایت نمایشگاه ‌های بین المللی تبریز برپا می‌ شود و همزمان با آن همایش فرصت‌ های سرمایه ‌گذاری استان با همکاری اتاق بازرگانی در تبریز برگزار می‌ شود.

امید فدایی همچنین به تهیه کتاب توانمندی ‌های استان در عرصه ‌های، صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، تعاون و غیره به عنوان بانک اطلاعاتی به منظور ارائه در نمایشگاه تبریز اشاره کرد.
فدایی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی کرمان برپا می‌ شود و سعی می‌ کنیم تا با حداقل هزینه برای شرکت‌ ها فضا و امکان رقابتی فراهم شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28268
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.