هشت سیلوی نگهداری اسید مس در رفسنجان ساخته می شود

احمد انارکی محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجتمع مس سرچشمه اخیرا استخدام نیرو نداشته و برنامه ریزی خواهد شد سالانه 2 مرتبه آزمون استخدامی برای این کارخانه انجام شود.
وی با اشاره به بازآفرینی روستاهای اودرج و داوران رفسنجان در راستای حفظ بافت سنتی و قدیمی بیان کرد: طرح احداث فیبر نوری اودرج و داوران با اعتبار بالغ بر 40 میلیون تومان نیز در حال اجراست.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا پیشنهاد دادیم و تصویب شده که لوله 26 اینچ نفت از بندرعباس به شرکت نفت رفسنجان منتقل و به مجموعه نفت این شهرستان اضافه می شود که زیرساختی برای مس و سایر صنایع پایین دستی است.
وی تاکید کرد: پروژه هایی از جمله کارخانه های تولید قطعات پزشکی، داروسازی و پنج مگاواتی انرژی خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در سال های اخیر احدات شده و نیروگاه 57 مگاواتی برق بزودی به مدار رفسنجان وارد خواهد شد.
محمدی انارکی با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر ارتباطات به کرمان اظهار داشت: در بسیاری از نقاط  مسیر رفسنجان تا کرمان قطعی خطوط موبایل وجود دارد و مسیر های رفسنجان تا نوق، نوق تا انار و انار تا شهربابک نیز دارای همین مشکل است که بر طرف می شود.
وی افزود: ضمن اینکه اجرای فیبر نوری مخابرات رفسنجان از مخابرات کرمان تا مخابرات رفسنجان در حال اجراست و 60 کیلومتر آن از مخابرات کرمان به رفسنجان انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین هفت هزار مشترک تلفن روستایی داریم و 500 مشترک جدید روستایی نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امسال رفسنجان در استان کرمان در رابطه با جذب سهمیه قیر رایگان برای روستاها بیشترین سهمیه را جذب کرد و رتبه اول استان را گرفت.
وی تصریح کرد:  اواخر سال گذشته 22 میلیارد تومان به دانشگاه های علوم پزشکی و ولیعصر (عج) رفسنجان تخصیص یافت.
محمدی انارکی گفت: کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان نیز بزودی احداث خواهد شد تا بیماران به راحتی از مزایای آن بهره مند شوند و 20 میلیارد تو مان برای احداث آن هزینه خواهد شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که هر ساله قسمتی از محور رفسنجان به نوق دوبانده می شود و اعتباری برای آن تخصیص می یابد امسال برای‌ دوبانده شدن‌ بخشی از آن، 10 میلیارد تومان هزینه و اعتبار اختصاص یافت.
انارکی محمدی ادامه داد: ماهانه 40 میلیون تومان بین هیات های ورزشی رفسنجان توزیع می شود.
وی افزود: 700 میلیارد تومان برای احداث فاضلاب شهری رفسنجان مورد نیاز است‌.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27644
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.