واردات 20 تن گوشت گرم و 10 هزار رأس دام زنده در فروردین‌ماه سال جاری

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار کرمان‌نو از کاهش نسبی خرید مصرف‌کنندگان بازار گوشت خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه قیمت گوشت بالاست و با وجود آنکه گوشت در مغازه‌ها، قصابی‌ها و مراکز توزیع موجود هست اما مقدار خرید مصرف‌کنندگان کاهش یافته است.

حسین رشیدی تصریح کرد: با وجود این طبق بررسی‌هایی که دامپزشکی کرمان انجام داده است با عرضه و توزیع گوشت تنظیم بازار که با قیمت مناسب 42 هزار تومان عرضه شد تقریباً نیاز شهروندان کرمانی در حال تامین است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در ادامه تشریح کرد: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام تعدادی دام وارداتی را از طریق بندرعباس وارد استان کرده که هم‌اکنون در کشتارگاه‌های کرمان کشتار می‌شود و این دام‌ها تحت عنوان گوشت تنظیم بازار دو سه هفته‌ای است که در حال توزیع در بازار است.

وی در پاسخ به این سوال که دامپزشکی کرمان در فروردین‌ماه امسال چه میزان گوشت را وارد بازار کرد، گفت: از سوی دامپزشکی کرمان در ایام نوروز دو محموله 10تنی گوشت گرم که از دیگر استان‌های کشور وارد شده بود توزیع و همچنین حدود 10 هزار رأس دام در کشتارگاه کرمان کشتار شد که میان قصابی‌ها، تعاونی‌های اداره‌ها و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سطح استان توزیع شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27004
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.