کمک 215 میلیارد ریالی شرکت مس به مناطق سیل‌زده کشور| شرکت مس در کنار مردم نجیب ایران است

به گزارش مس پرس، مهندس «محمدرضا بنی‌اسدی‌راد» مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب گفت: درمجموع ازسوی شرکت مس و سه مجتمع مس شهربابک و سرچشمه و سونگون 215 میلیارد و 580 میلیون ریال کمک نقدی به سیل‌زدگان کشور اختصاص داده شد.

وی افزود: از این میزان، مبلغ 157 میلیارد ریال آن با هماهنگی سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایمیدرو) مستقیماً به حساب سازمان مدیریت بحران کشور واریز خواهد شد و حدود 58 میلیارد ریال آن از طریق محل کمک‌های پرسنل، شرکت‌های تابعه و مجتمع‌های سه‌گانه در قالب خرید ملزومات بهداشتی، غذایی، پشتیبانی، پوشاک و ماشین‌آلات به مناطق سیل‌زده استان لرستان، ایلام، گلستان و خوزستان ارسال شد.
مهندس بنی‌اسدی‌راد تأکید کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از وقوع سیل حجت‌الاسلام دکتر علی‌اصغر توحیدی مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت مس از تاریخ 5 فروردین‌ماه به مناطق سیل‌زده در خوزستان اعزام شد و همچنان در منطقه حضور دارد تا شدت‌ آسیب‌های وارده و نحوه و اولویت‌های کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده شناسایی شود.
مدیرعامل شرکت افزود: هم‌اکنون در استان کرمان و آذربایجان شرقی ستاد هماهنگی کمک به سیل‌زدگان تشکیل شده است تا به بهترین وجه ممکن نیازها و ملزومات اساسی به مناطق سیل‌زده ارسال شود.
وی با اشاره به این‌که کمک‌های غیر نقدی شرکت مس شامل ملزومات اولیه همچون مواد غذایی، پوشاک، لوازم منزل، لوازم بهداشتی، تجهیزات اسکان و امکانات پشتیبانی است افزود: تاکنون بیش از 6 تن گوشت‌ و 4 تن برنج به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.
مهندس بنی‌اسدی‌راد تصریح کرد: همچنین بیش از 15 دستگاه کامیون و لودر و بیل مکانیکی به منطقه ارسال شده است.
وی افزود: علاوه بر این، در سطح مجتمع‌ها فراخوانی برای اعزام نیروهای متخصص صادرشده است تا نیروهای متخصص در حوزه ساختمانی و تأسیسات به مناطق سیل‌زده بروند و در روند بازسازی منازل سیل‌زدگان کمک کنند.
مدیرعامل شرکت مس در پایان گفت: شرکت مس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی کشور نسبت به‌تمامی مردم کشور تعهد دارد و همانطور که در گذشته در کنار مردم آسیب‌دیده زلزله بم و ورزقان حضور داشت در کنار مردم مناطق سیل‌زده نیز حضور خواهد داشت تا در حد توان خود مشکلات و گرفتاری‌های آنان را کاهش دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26820
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.