رزم‌حسینی: حاضرم فرماندار با اختیار باشم تا استاندار بدون اختیار

رزم حسینی ادامه داد این اختیارات را ۱۰۰ درصد در حوزه اقتصاد و برای اجرای اقتصاد مقاومتی می‌خواهیم نه اختیارات سیاسی و حتی آموزشی.

استاندار کرمان به پروژه‌های شهربابک ازجمله تجمیع دامداران، فعالیت یک شرکت گردشگری در میمند و ثبت برند فیروزه شهربابک توسط شرکتی دیگر اشاره و اعلام کرد در بخش‌های جغرافیایی مختلف کار شروع شده است.

او با بیان این‌که مردم ایران همه پولدارند اما پول‌هایشان مخفی است اشاره کرد اعتماد باید به مردم برگرد، رزم حسینی که معتقد است این اتفاق در قلعه گنج افتاده است گفت بروید با مردم قلعه گنج صحبت کنید و از آن‌ها بپرسید.

به گفته استاندار دولت تدبیر و امید دولتی است خردگرا، قانون‌گرا و توسعه‌گرا. وی در حوزه خردگرایی به استفاده از اندیشمندان و نخبگان در حوزه مشورت و اجرا اشاره کرد و عدم استقراض رئیس جمهور از بانک مرکزی را با وجود رکود نشانه قانون‌گرایی رئیس جمهور و سیاسی کار نکردن وی دانست. رزم حسینی از واگذاری مدیریت توسعه کرمان به بخش خصوصی و پیشرفت‌های بخش‌هایی از کرمان همچون قلعه‌گنج به‌عنوان نمونه‌ای از توسعه‌گرایی دولت یادکرد.

رزم حسینی با اشاره به قلعه گنج به‌عنوان شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی معتقد است تفکر دولتی قدرت اداره توسعه کشور را ندارد اما این دولت مسیر توسعه را بسیار هموار کرده و کرمان نمونه بارزی از آن است. استاندار کرمان به نقش تفویض اختیارات در مدیریت توسعه تأکید کرد و گفت سراغ وزیر کشور رفتم و گفتم آمادگی این را دارم که یک فرماندار با تمام اختیارات حکومتی باشم تا یک استاندار بی‌اختیار. وی گفت قرار شده هیچ شهری در کشور این کار را شروع نکند به‌جز قلعه‌گنج، اگر نسخه‌ای پیدا کردیم در جاهای دیگر هم این کار را شروع کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2920
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.