اهداف سازمان نظام صنفی رایانه‌ با مشارکت اعضا محقق می‌شود

منصور مداح رییس سازمان نصر ( نظام صنفی رایانه) کرمان در این نشست ضمن تاکید بر حضور جمع کامل هیات مدیره در جلسات نظام صنفی و همچنین افزایش اعضای آن اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه الکامپ یکی از برنامه‌های در دستور کار نظام صنفی بود که با مشکلات زیادی مواجه شد و پس از بررسی و همفکری با همکاران به این نتیجه رسیدیم که در شرایط کنونی برای اعضای نظام صنفی دستاورد قابل توجهی نخواهد داشت، لذا فعلا برگزاری آن از دستور کار خارج شده است.
مداح در ادامه با تاکید بر مشارکت اعضای سازمان در فعالیت‌ها توضیح داد: «با حضور فعالانه اعضای می‌توانیم شاهد فعالیت‌ هدفمند و مفیدتر سازمان «نصر»باشیم.بعنوان مثال کمیسیون‌ها می‌توانند در جهت بهتری رشد داشته باشند و این مشارکت می‌تواند به نفع شرکت‌های عضو ختم شود.
وی تشریح کرد: «یکی از مسایل مهم این است که اگر شرکت‌ها باهم ارتباط برقرار کنند، نظام صنفی هم می‌تواند حکمیت و داوری بین موضوعات چند شرکت را توسط کارشناسان بر عهده بگیرد. اگر توان‌های خود را یکپارچه کنیم می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم در غیر این صورت این اتفاق نمی‌افتد و رشدی نخواهیم داشت. بخش‌های مختلف در استان‌ها با کمک‌ کار تیمی توانستند به نتیجه مقبول برسند.»
مهندس منصور مداح گفت: «اعتقاد به تشکل صنفی را باید از خودمان شروع کنیم. وقتی که ما در سرنوشت مشترک صنفی خود مشارکت نکنیم چگونه انتظار داریم که دولت نگاه حمایتی و پایداری نسبت به تشکل‌های صنفی داشته باشد؟
به گفته این مقام مسئول طبق برنامه‌های سازمان «نصر»- نظام صنفی رایانه- شرکت‌ها و یا کسانی که قصد بستن قرارداد با سازمان‌ها و ادارات دولتی دارند، باید عضو نظام صنفی باشند، که تصمیم‌های خوبی هم در این خصوص گرفته‌ شده است، اما در واقع ما نیاز به اعضا و تلاش‌های بیشتری داریم.
او همچنین در ادامه پیشنهاد عضویت افتخاری افراد عالی‌رتبه را داد که در آخر اعضای حاضر نسبت به موضوع‌های مطرح شده نظرات خود را ایراد کردند.
شریف‌زاده عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای هم در این جلسه خواستار یک برنامه و هدف مدون برای سازمان نظام صنفی شد تا پتانسیل اعضا برای کمک به این مجموعه شناخته شود.
در این جلسه فربد صداقت نیا خزانه‌دار این اتحادیه در خصوص صورت‌حساب‌های اولیه سال 96 تا 97 و بدهی‌های این مجموعه توضیح داد، علی صداقت نیا رئیس اتحادیه صنف رایانه‌ای و ماشین‌های اداری نیز از سمت خود استعفا داد. هیات مدیره نظام صنفی رایانه در پایان از زحمات وی تقدیر کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22303
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.